Uništava se glavni izvor zarade izgleda.
Toliko daleko idu da se mine postavljaju. Još jedno krizno žarište.
Houthis possibly deploying sea mines as response to yesterday’s strikes. This will make travel through Red Sea nearly impossible for a long time. Would disrupt all ships.
Situacija katastrofa. Tek počelo i nije dobro za nikoga.
https://seebiz.eu/trzista/vozarine-odletjele-u-nebo-zbog-kaosa-u-crvenom-moru/299928
Gdje smo sa bulkerima?
Dry Bulk
Capesize: up ~8% (flat from Fri)
Panamax: up ~2% (up ~4% from Fri)
Je li ovo konačno dolazi do poremecaja vozarina vezanim sa suezom
Bulkeri, u odnosu na druge brodare, imaju najmanji utjecaj od zatvaranja Sueza. Medjutim, jucer su Huti zbombali jednog bulkera, prvog od pocetka ovog sr.anja (iz EGLE flote), a danas je evo napadnut jos jedan bulker iz flote nekog Grckog brodara.
Pa kud bulkera a najmanje ih ima, baš te jadnike pogodiše. Po visini je lakše pogoditi veći cilj a to je svakako kontenjeraš od 300 m, možda selekciju rade s obzirom na vlasnike kompanija? Tankere plin i to bolje da ne gađaju
Ovo sve skupa izgleda eskalira.
.
Iran danas raketirao ciljeve u Iraku, Siriji i Pakistanu. U Iraku navodno sjediste Mossada u Erbilu u blizini US konzulata, u Siriji navodno ISIL, u Pakistanu navodno neku militantnu grupu.
.
Nece se ovaj sukob izgleda tako skoro primiriti.
Nema utjecaja, minoran uglavnom…
Dry Bulk
Capesize: up ~13%
Panamax: up ~5%
BCI 5 T/C routes 180000 15365 990
BPI 5 T/C routes 82500 13432 418
BSI 10 T/C routes 58328 11315 -113
BHSI 7 T/C routes 38200 10677 -56
BDI INDEX 1357 +49
poticaja bez ikakvih događaja, malo je dokaza da se situacija stabilizira, a kamoli poboljšava. Ulagači stoga agresivno smanjuju izloženost Kini, što u procesu dovodi do pada glavnih klasa imovine, a dionice nisu iznimka. Raspoloženje oko Kine ostaje u najboljem slučaju mlako , dok su pokušaji vlade da “progovori” čak i o marginalnim poboljšanjima propali. To ostavlja vrlo malo mogućnosti u smislu oživljavanja, a budući da je glavni i agresivni program poticaja odbijen (i to s pravom s obzirom na veliki teret duga koji je već prisutan), ”niska i spora” aktivnost bi mogla biti s nama neko vrijeme. Usred takvog okruženja, roba u rasutom stanju zapravo ima prilično dobre rezultate , s relativno visokim cijenama željezne rude, a uvoz ugljena i dalje podržava trgovinu rasutim teretom.
· Naš dugoročni pogled – Posljednjih nekoliko godina karakterizirala je povećana geopolitička neizvjesnost. U budućnosti očekujemo da će takvi događaji nastaviti utjecati na globalnu trgovinu i imati značajan utjecaj na učinkovitu opskrbu plovila. U kombinaciji s potencijalom višegodišnjeg oporavka gospodarske aktivnosti u Kini nakon nedavnih gospodarskih previranja, prijevoz rasutog tereta trebao bi doživjeti veću volatilnost povrh sekularne skučenosti potaknute sve većom potražnjom za rasutom robom i sporijim rastom flote kao rezultat relativno knjiga niske narudžbe.