BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

18 000 $ prije 2 godine bi svatko potpisao da je netko reka da će biti tolike. Futeresi kao futuresi sad gore pa dolje, pokazatelj su dobar za mjesec, dva a za godinu nisu sigurno… Ne bude li dry bulk ovakav a zasigurno i veći onda možemo si kupiti svijeće, dobre dekice i jesti travu. Bez ugljena, gnojiva i žita nema sreće…

BabaLuji, 04.10.2022. u 14:14

Freight futures am update Capesize up ~10% Panamax up ~7%

BCI 5 T/C routes 180000 18611 1687 BPI 5 T/C routes 82500 18987 246 BSI 10 T/C routes 58328 18351 62 BHSI 7 T/C routes 38200 18313 101 BDI INDEX 1865 +77

Užas

Futuresi se ne sale, ozbiljan rast se nastavio i u popodnevnoj smjeni.

 

Trenutno:

Cape +18%

Pmax +11%

Smax  +9%

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

BCI is today up 13,8% to 21.175 /d.

Nema šale ni danas

Zeleni se… Vlak ide a nije ovoga puta HŽ

BCI 5 T/C routes 180000 21175 2564

BPI5 T/C routes 82500 19847 860

BS 10 T/C routes 58328 18441 90

BHSI7 T/C routes 38200 18426 113 BDI INDEX 1996 +131

Stidljivo ali ipak rast…

https://www.tradewindsnews.com/bulkers/dry-bulk-market-remains-high-due-to-low-supply-analyst-says/2-1-1326949

 

Stidljivo ali ipak pad, mala korekcija a onda opet up. Čekamo amere da nam kažu put. Kojim putem krenuti…

Today: 20,786 -389

MTD avg 19,374

BCI 5 T/C routes 180000 19874 -912

BPI 5 T/C routes 82500 20116 32

BSI 10 T/C routes 58328 18763 173

BHS 7 T/C routes 38200 18588 81

BDI INDEX 1961 -31

BCI 5 T/C routes 180000 17365 -876


BPI 5 T/C routes 82500 18796 -527


BSI 10 T/C routes 58328 18654 -134


BHSI 7 T/C routes 38200 18362 -71


BDI INDEX 1818 -55


 

Freight futures am update

Capesize down ~4%

Panamax down ~3%

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

BCI 5TC 17965 +600

Danas ipak zelenilo na meniu

Bolje bi bilo da je riba ne meniju, jer je petak, ali malo blitve neće škoditi 🙂

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Evo još nešto za razmišljanje za petak:

 

Švedska aktivistica rekla je da je u energetskoj oskudici bolja i nuklearka od termoelektrane na ugljen

 

https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/veliki-zaokret-u-razmisljanju-grete-thunberg-je-li-mlada-aktivistica-izdajica-ili-je-samo-razborita-15261621

 

 

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Još malo verdure za petak, a i putin se povlači bar retorički pa bi to moglo biti to za ovi petak. Još ako FED zasoli biti će to sve kako se nismo nadali.

Tržište ima svoj đir

Freight futures am update Capesize up ~6% Panamax up ~3%

Neki novi vjetrovi na vidiku

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

Dakle žurbe nema, co2 do 2060., volim ove dugoročne planove. Kina može smanjiti zagađenje jedino uvozom, nastave li kopati svoje smeče od ugljena to će biti još pogubnije za planet.

https://lidermedia.hr/biznis-i-politika/xi-jinping-kina-nece-zuriti-s-transformacijom-na-cistu-energiju-145654

Brzi google translate i dobar clanak, mislim da ce i 2023.vec pokazati pravo stanje. Vozarine i na ovih 18 000$ po svim segmentima donose lijepu zaradu. Samo neka potraje a ako budu i više super.

Sićušna knjiga narudžbi suhog rasutog tereta trebala bi stvoriti niz rekorda u nadolazećim godinama s nekoliko brodogradilišta voljnih ili sposobnih ponuditi mjesta za ranu isporuku.


Nova analiza brokera Lorentzen & Co sugerira da se čini da će sljedeća godina biti prva u tri desetljeća s gotovo nultim rastom, a godina nakon toga prva u modernoj povijesti u kojoj će više tonaža odlaziti s tržišta nego što će dolaziti. Knjiga narudžbi za brodove za rasuti teret je samo 7% postojeće flote, izuzetno nizak udio.


”Unatoč tome što se očekuje da će tržište biti snažno, rušenje zastarjelih brodova za rasuti teret vjerojatno će se povećati, jer će novi propisi uzeti danak na staroj floti”, navodi se u Lorentzenovoj prognozi nove flote.


Lorentzen je također dao svoje izglede za rast za sve veće i manje skupne količine. Sve zajedno, predviđa rast količina suhih rasutih tereta od 3,1% iduće godine i 2,7% godinu nakon toga.


Ograničena knjiga narudžbi za rasuti teret formirala je ključnu temu rasprave na jučerašnjem Forumu izvršnih direktora za pomorstvo održanom u Monaco Yacht Clubu, a cjelovito izvješće o rasutom stanju trebalo bi biti objavljeno sljedeći tjedan.

2024 forecast to be first year in modern history of dry bulk where more tonnage will exit than enter the sector

New Report

Close