ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.07.2024. u 18:53
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
50,00
2.500
50
48,10
51,00
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@laudator: To je drukanje ili ste samo neupućeni? U godinu dana su došli s dna rupe koja je -3 ili – 4 etaže (nisam siguran) do  6 ili 7 etaža iznad zemlje. Konstrukcija je gotova prije 15.06. što znači da mogu raditi dalje na unutarnjim radovima i kada krene sezona. Ne postoji ni jedan razlog da ovi stanovi početkom 2025 ne budu na tržištu.

 

https://www.texomolior.hr/en/projects/atlant-batala-centar

The project entails the construction of a mixed-use residential-commercial building. The building comprises the residential-commercial sections of Blocks A and B.Both blocks have an integrated underground garage. In addition to residential space on the above-ground floors, the planned building will house service activities and apartments. It has a total of 3 underground levels, a ground floor, and 6 above-ground levels. Texo Molior company is executing the structural works, reinforced concrete structure with corresponding foundational installations. The casting of the ground floor ceiling of Block A and the walls of Block B is currently underway. During the construction process, pumps are actively pumping water out of the site into soak pits, which are planned to be closed upon the completion of the works.

Znači sve skupa 10 etaža u manje od 12 mjeseci, a pričamo o projektu koji je zamro??? Blago ovima u Tankerskoj s takvim širenjem optimizma, koliko imaju pameti toliko imaju i sreće.

[color=grey][i]Ne pozivam Vas ni na kupnju ni na prodaju - odluku biste trebali donijeti temeljem prospekta, a ja vam ga ne nudim. Iznosim samo neka svoja razmišljanja o vrijednosnim papirima koje pratim. [i][/color]

ponuda odobrena

 

 

https://seebiz.eu/tvrtke/tankerskoj-plovidbi-odobrena-nova-ponuda-za-preuzimanje-atlantske-plovidbe/305438

nitko ne komentira dobrovoljnu ponudu!!?? kaj ovdje kao i na drugom forumu više nema nikoga?

Većina je gurnula glavu u pijesak, lakše je biti pasivan pa makar izgubio. Meni osobno se ne da komentirati više jer ispada da se sam sa sobom dopisujem…


Ova ponuda znači samo jedno, da im se žuri što prije to skupiti, a po meni se tu nameće par glavnih zaključaka:


·       Prvo generalno za Tankersku, očito je da njihova cash mašina radi punom parom i da im novaca ne fali. Uz dodatak da se za dolare trenutno u bankama dobiva preko 5%.


·       ATPL po cijeni 53,60 eur predstavlja očito zanimljivo ulaganje iako se s tim ne slaže preko tisuću dioničara koji su (očito puno pametniji) izašli nakon što se Tankerska pojavila.


·       Pred cijelim sektorom je svijetla budućnost, second hand je narasao skoro cca 25% od početka godine. To se u nekom trenutku mora opravdati s vozarinama, a znamo kako to u dry bulku ide s dionicama. Tankerska ne želi riskirati provedu svog plana s predugim čekanjem da ih ne bi boom vozarina prestigao.


·       Batala je praktički gotova kada je u pitanju transakcija, po podacima koje sam uspio iskopati i nekim cijenama kvadrata koje mi se čine realne tu bi moglo biti 8-10 mil zarade odnosno 4-5 eur po dionici. Koliko god je ZSE pojam za efikasnost, kombinacija ovakvih razvoja događaja na core businessu i Batalu nikako nije dobra za ambicije Tankerske kada je konsolidacija vlasništva u pitanju.


Dalje, ono što se oko ponude ne treba mudrovati već samo pročitati:


·       Sinergijski efekti na puno mjesta, sigurno ih ne bi naglašavali da se radi o 200-300 tisuća eura. To nije nitko nigdje spomenuo.


·       Nema dividende više, po meni još bolje jer su bile totalno neracionalne. A sada polako izlaze van svi koji su se najglasnije zalagali oko toga što je još jedan paradoks. Svi su bili za dividende, sada su svi protiv dokapa, a glavni razlog dokapa su upravo dividende. Jedino je luđe bilo da se izglasalo onih 60 kn, a nije bilo daleko. Iako uvijek pozdravljam dioničarske inicijative mislim da je ovdje bila sasvim promašena, vjerojatno je i @Vergilije to shvatio kada se više ne javlja toliko.


·       Narativ Tankerske koji je toliko prijeteći i agresivan da ne znam kako je HANFA to pustila van, posebno mi je zanimljiv dio o spajanju dionica. Ako će to raditi mogli bi biti prvi koji su to napravili na ZSE (ne brojim MTP i Progress), ne vidim kako uz procjenu mogu biti na 53,60 čak i da angažiraju Borg ekipu za to. 99% ljudi ovdje ne razumije razliku između NAV-a kod brodova i knjigovodstvene vrijednosti kod ostale imovine. Napravite vrednovanje ostalog po „sum of parts“ principu pa usporedite s knjigovodstvenom vrijednosti. Razlika između BV i FV je takva da vrijednost dionice odvede prema sto eura.


Sve u svemu, nema što im ne ide na ruku. Pamet, snaga i financijska i sva ostala, mrtvilo na ZSE, neuki i pasivni dioničari, reputacija za koju su dobrim dijelom krivi mali dioničari a ne oni sami, itd. Rijetko gdje sam bio toliko uvjeren da ima smisla ostati u dionici u slučaju delista.


Ps. Poslovni forum odavno ne funkcionira, vidim po broju na ikoni inboxa da stižu neke poruke u private ali ne mogu ih otvoriti. Da ne misli netko da ga ignoriram može i preko maila.

[color=grey][i]Ne pozivam Vas ni na kupnju ni na prodaju - odluku biste trebali donijeti temeljem prospekta, a ja vam ga ne nudim. Iznosim samo neka svoja razmišljanja o vrijednosnim papirima koje pratim. [i][/color]

Koji ti je mail?

havi2, 03.06.2024. u 09:40

Koji ti je mail?

petrol.head.hr@gmail.com

[color=grey][i]Ne pozivam Vas ni na kupnju ni na prodaju - odluku biste trebali donijeti temeljem prospekta, a ja vam ga ne nudim. Iznosim samo neka svoja razmišljanja o vrijednosnim papirima koje pratim. [i][/color]

New Report

Close