ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 01.05.2024. u 20:34
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
45,39
23.058
508
45,50
45,80
3,41%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

https://www.tradewindsnews.com/bulkers/dig-for-victory-why-excavator-sales-in-china-may-signal-capesize-rally/2-1-1391359

Stižu bageri, proslava godine mrtvog zeca i onda idemo up 📈🚀 zapadne projekcije imaju preveliku želju prezentirati uspjeh zapadne demokracije i kapitalizma u odnosu na Kinu. Putevi svile i partija gaze svojim putem i pokazuju prevlast i uspjeh, njihovi su planovi stoljetni. Dosta su i naučili pa tako i sada u dijelu godine kada bulk tereti padnu na najniže razine koketiraju sa rusijom i australijom da se domognu svega po što nižoj cijeni. Uskoro će eksplozija tržišta na azijskom kontinentu, vrhunac covida je dosegnut na redu je rast gospodarstva..

Čitam zadnje revizorsko izvješće i kamatne rizike. Najveći dio kredita im je sa promjenjivom kamatnom stopom i vezan je za 3m LIBOR. LIBOR je prošle godine porastao sa cca 0,3% na današnjih 4,81%. Dakle kamate su im samo zbog LIBOR-a porasle za 4,5 postotnih poena. Ne znam je li im se u međuvremenu mijenjala i varijabilna stopa kamate koja je definirana u rasponu 3,75-7,40%.

.

Revizori su tada bili izračunali kamatni rizik pa su rekli da za slučaj promjene kamate za 1 p.p. se godišnji trošak kamata povećava za 6,5 milijuna kn. Kako je LIBOR porastao za 4,5 p.p. to bi značilo 4,5 puta veći trošak?, dakle oko 29 milijuna kn. To je povećanje samo zbog LIBOR-a, ne znam kako i koliko im se mijenjala varijabilni dio kamata. Neke brodove su prošle godine refinancirali, baš me zanima kakve su uvjete dobili.

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.
You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Naišao sam jučer na nešto čudnovato.

.

Naime, u FI za Q3 se navodi da Astarea na dan 30. rujan vozi za 27.500 USD, a prema Signal shipbroker izvješću Astarea je u to vrijeme vozila za 15.500 USD po danu. 26. rujna su ugovorili taj charter?!?

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.
You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

A podaci sa signal shippinga su kao neka referenca?

Ove s burze ipak netko može kontrolirati, barem na zahtjev.

Morat ćeš dodati još neki argument odnosno izvor podataka, a da nije “link” na prethodni.

mitkko, 22.01.2023. u 12:52

Čitam zadnje revizorsko izvješće i kamatne rizike. Najveći dio kredita im je sa promjenjivom kamatnom stopom i vezan je za 3m LIBOR. LIBOR je prošle godine porastao sa cca 0,3% na današnjih 4,81%. Dakle kamate su im samo zbog LIBOR-a porasle za 4,5 postotnih poena. Ne znam je li im se u međuvremenu mijenjala i varijabilna stopa kamate koja je definirana u rasponu 3,75-7,40%.

.

Revizori su tada bili izračunali kamatni rizik pa su rekli da za slučaj promjene kamate za 1 p.p. se godišnji trošak kamata povećava za 6,5 milijuna kn. Kako je LIBOR porastao za 4,5 p.p. to bi značilo 4,5 puta veći trošak?, dakle oko 29 milijuna kn. To je povećanje samo zbog LIBOR-a, ne znam kako i koliko im se mijenjala varijabilni dio kamata. Neke brodove su prošle godine refinancirali, baš me zanima kakve su uvjete dobili.

 

Pa koliko ja vidim više od pola flote je refinancirano, a Ston je prodan pa u stvari 2/3 flote.

https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/filter/HRATPLRA0008?tx_issuerpublicationmanager_publicnewslisting%5Btype%5D=pricesen-inside

Da, bilo bi zanimljivo znati koliko je trošak smanjen, no vjerojatno ne bi išli u to da je beznačajan. A ionako će vjerojatno to biti opisano u revidiranom izvješću, pa ćemo za koji mjesec znati što i koliko?

 

Btw. ova https://www.thesignalgroup.com/signal-ocean-platform platforma, ako je korištena kao “news flash” je BS iliti deepshit, barem po pitanju vozarina. Njih nije moguće trackirati satelitom i pretragom javnih izvora.

 

Iako, moram priznati, analize su im zanimljive: https://www.thesignalgroup.com/newsroom/dry-bulk-review-2022

 

one, 23.01.2023. u 07:48

A podaci sa signal shippinga su kao neka referenca?

Ove s burze ipak netko može kontrolirati, barem na zahtjev.

Morat ćeš dodati još neki argument odnosno izvor podataka, a da nije “link” na prethodni.

.

Druškane, ništa ja ne moram. Naveo sam ti izvor pa si sam provjeravaj i vjeruj u sto god hoces.

.

Naravno, moguce je da je taj Signal shipping samo jeftina grupa drukera koja se urotila zajedno sa mnom pa falsificiraju podatke sa ciljem dezinformiranja forumske zajednice i rusenja cijene dionica na ZSE.

.

A moguce je i da su to sto navode ipak tocne informacije.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Supramaxi padaju 18 i dan za redom..nije baš nešto što ulijeva nadu..po ovim podacima je očito da Kina sakriva svoje slabosti,jer da je sve o.k. već bi se vozarine počele oporavljati,ovako ostaje nam čekati kraj praznika u Kini da vidimo koliko će povući up i hoće li uopće povući up..

mitkko, 23.01.2023. u 12:03

 





one, 23.01.2023. u 07:48



 

A podaci sa signal shippinga su kao neka referenca?

Ove s burze ipak netko može kontrolirati, barem na zahtjev.

Morat ćeš dodati još neki argument odnosno izvor podataka, a da nije “link” na prethodni.

 



 

.

Druškane, ništa ja ne moram. Naveo sam ti izvor pa si sam provjeravaj i vjeruj u sto god hoces.

.

Naravno, moguce je da je taj Signal shipping samo jeftina grupa drukera koja se urotila zajedno sa mnom pa falsificiraju podatke sa ciljem dezinformiranja forumske zajednice i rusenja cijene dionica na ZSE.

.

A moguce je i da su to sto navode ipak tocne informacije.

Au nervoze…

Obično to bude tako kad se stvari ne odviju sukladno očekivanjima. 😀

Al lajk! 😀 što si se polomio da sam sebe uvjeriš kako ispravno postupaš. Malo teže će ići sa “pratiteljima”. Sretno!

 

Dsx -5,8%..ispada da je ova cijena atpl još top🙈

Okvirni početak 2023. za prijevoz rasutog tereta


u Vijesti o međunarodnom brodarstvu 25.01.2023


Promptne stope počinju sporije u 2023. u većini segmenata prijevoza”, priznao je Jefferiesov analitičar Omar Nokta u svojim novim tromjesečnim prognozama. ”Međutim, sastojci su na mjestu za oporavak u nadolazećim mjesecima, posebno nakon lunarne nove godine.”

To je “čaša napola puna” za otpremu rasute robe: stope su blijede zbog normalne sezone u kombinaciji s ranijim od uobičajenog praznika lunarne Nove godine i prolaznim učinkom nove kineske politike COVID-19. Uslijedit će uzlet.

Gledište “čaša-poluprazna”: osim sezonskih uvjeta, sveobuhvatna slabost stopa u prekooceanskom brodskom prometu ukazuje na pogoršanje recesijskih pritisaka diljem svijeta, a prodajna ponuda o “ponovnom otvaranju Kine” je prenapuhana.

Suhi rasuti teret
Suhi rasuti teret — najveća svjetska prekooceanska trgovina po obujmu — gotovo je uvijek slab u prvom kvartalu. Također je izložen Kini od bilo kojeg drugog segmenta brodarstva.

Stope su ove godine bile posebno niske. Baltic Dry Index (BDI) pao je u ponedjeljak na samo 740 bodova. To je najniža razina od lipnja 2020. u ranoj fazi pandemije. BDI je pao 41% od početka ove godine i 87% od svog posljednjeg vrhunca u listopadu 2021.

Prema Clarksons Securitiesu, spot stope za Capesizes – veće bulkere s kapacitetom od oko 180.000 tona mrtve težine (DWT) – pale su na 6.100 USD po danu u ponedjeljak, blizu novčane rentabilnosti.

Promijenjene cijene za bulkere srednje veličine poznate kao Panamaxes (65.000-90.000 DWT) bile su 9.500 USD po danu, polovica cijena od prije godinu dana. Cijene za manje bulkere poznate kao Supramaxes (45.000-60.000 DWT) bile su 7.200 USD po danu, što je pad od 63% na godišnjoj razini.

Dok su tečajevi pali, zalihe suhog rasutog tereta krenule su u suprotnom smjeru jer skupljači zaliha očekuju oporavak tečaja. Star Bulk (NASDAQ: SBLK) porastao je 14% do danas, a Genco Shipping & Trading (NYSE: GNK) porastao je 12%.

Prema analitičaru pomorskog prometa BTIG-a Gregoryju Lewisu, “Razumijemo rast [dionica], budući da se tijekom posljednjih 10 godina BDI oporavio u prosjeku za oko 10% jedan mjesec nakon kineske Nove godine i oko 30% dva mjeseca nakon Kineske nove godine.”

Nokta je tvrdio da će ponovno otvaranje Kine biti “ključni faktor podrške u nadolazećim mjesecima”. On vjeruje da će “imati materijalno pozitivan učinak na tržištu brodarstva, s najvećim dobitcima od tankera i rasutog tereta.”

 

U članku lijepo piše da je 6.100 USD dnevno na granici rentabilnosti plovidbe za capesize. Za Panamax to može biti isto ili manje, nikako više.  A to je upola manje od onoga što je hugh neki dan tvrdio od nekih 14.000 USD. Moji postovi su obrisani u kojima sam napisao istinu, a hugove gluposti su ostavljene.

Molim moderatora da ubuduće vodi računa o tome tko ovdje piše zlonamjerne i dezinformirajuće gluposti tipa hugh, a tko istinu.

Tko ne vjeruje, neka pročita izvorni članak o tome koliki su dnevni troškovi broda, da ne ispadne da sam ja što preinačivao u translatu. Istina uvijek ispliva.

 

Rough start to 2023 for dry bulk, tanker, gas, container shipping

Za Atpl brodove breakeven je 11000 dolara.

To ovisi o puno faktora.

Gubitak atpl u prvom kvartalu bit će veći time što će morati korigirati cijenu brodova s obzirom na jako niske vozarine,dakle,manja materijalna imovina,veći kvartalni gubitak..

Ap Jadran  i APZagreb ce u ugradnju BWTS-a ovaj kvartal ovaj potonji je cijeli mjesec out u Chengsxju na remontu

New Report

Close