ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Bugs
Ne zavaravajte se, Atpl je puno bolja firma od svega ostalog, i za ocekivati je da ce biti ono sto se kaze "spearheading the ride", a ostali ce se slepati. Tako da sad je pitanje preferencija sto i kako zelite.
Inace, mislim da slijedi savrsena oluja svjetskog razvoja: Kina u novoj formi, Indija na neki nacin, Afrika…
Uglavnom, jeftin novac radi svoje. I bit ce ga jos dugo jer bez njega vise ne mozemo.

Ma po čemu je bolja?

Po tome sto je spržila zadnjih deset godina cca 1,2 milijardi kuna imovine? Pogledaj bilancu iz 2008 i 2009 i pogledaj posljednju! Firma ima prosječno do los menadžment i preživjela je zahvaljujuci prethodnoj diverzifikaciji poslovanja stare uprave, sad kad su to rasprodali, sve hotele sad bi oni išli u dokap. Valjda da opet nabildaju flotu koju ako oporavak krkne mogu rasprodati budzasto i nestati s tržišta.

Nemoj navlačiti ljude. Vi tu svi fantazirate o nekakvom skokovitom drugorocnom oporavku, a pogled na cijenu inozemnih brodara koji su mnogo veći i uglavnom bolje kapitalizirani pokazuje da se tu ne zbivaju nikakve tektonske promjene. Oporavak je krhak i neizvjestan, a ovo vaše budalasenje o linearnom trendu je obična utopija koja će završiti kod prve malo jače korekcije vozarina. Ključni triger rasta i uspjeha ovog inače vrlo rizičnog biznisa je uprava i njezini pravovremeni potezi. Ova uprava ničim do sada nije pokazala da zna i umije stvoriti vrijednost, osim za sebe, s tudjim odnosno firminim novcima.

Kad već tako tvrdite na koliko će, onda bi trebalo ustvrditi i da ako (kad) g.Kupac prestane kupovati bida neće biti iznad 200 kn.
To je isto pošteno reći kupcima.
Vozarine stoje na mjestu i nema nekog poticaja za rast cijene od 100% u tjedan dana koliko je porasla.

(ovo pišem samo zbog pisanja nekih: "ovo ide na 400, 500, 1000…", a nikakvih novih činjenica nema osim 1 kupca koji pumpa cijenu).

Ne sumljam da će na te iznose, samo je pitanje vremena, kao šta nije imalo smisla i uz ovakva negativna izvješća ni pad na ispod 100 kn pa ipak se desio.

Ako se nekom da zahebavat prodat dok je jos podcijenjena nek se zeza, i gleda dali ce mu pasti niže ili će vjerovatno izgubiti ako nastavi rasti
[/quote]

Ovako se pisalo prije godinu dsna. Zanimljivo i poučno. Naravno da je jednako zanimljivo usporediti i vozarine i cijenu dionice ATPL
😃👍👏

[/quote]

+ uložiti malo truda i na temelju javno dostupnog i višekratno iznesenog i na ovoj temi izvući najizgledniji scenarij za buduće kretanje vozarina a posljedično i cijena će kadtad popratiti i dovoljno strpljive nagraditi.
može li biti jednostavnije,izgledno profitabilnije…
nravno ako se želi…
svakome po njegovom izboru
rezimirat ćemo nekad,ako ne prije tada za godinu dana.
prolaze te godine….
sa velikom sigurnošću tvrdim da će za godinu dana biti nemalo kukača koji će se žaliti da na zse nema dobrih prilika,baš kako su kukali i prije godinu dana,prije 2,3,5,8…
a činjenice ih demantiraju.
http://www.poslovni.hr/forum/tema/the-best-of-prilike-svih-vremena-na-zse-neiskoristeno-neprezaljeno-42072?page=last

zaključak se nameće sam od sebe,ima i onaj prikladan vic o dobitku na lotu koji je bitno više istina nego vic.

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...


Ovdje je samo bitno koliko Kupac želi kupovati i po koliko.
Da nema njega cijena bi bila blizu Ulpl.
Firma će zarađivati ako vozarine budu dobre, samo što su spalili gotovo sve od prije tako da je book jako smanjen.

Očito iz nekog razloga I.B. izabrao je AP a ne ULPL. Možemo samo nagađati! Ali iz nekog razloga, AP ima +40 mil kn pozitivan H1. Hm možda i nisu tako jednako sposobne i upravljane kompanije ili …………

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

Nije samo i.b. Ima tu i fondica u posljednje vrijeme koji kupuju.

@robinh, gdje je cijena dionice ?

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


@robinh, gdje je cijena dionice ?

nije problem gdje je cijena dionice nego gdje je bila prije godinu dana i gdje će izgledno biti za godinu dana.
ako je ovo do sada povod za noćno roštiljanje i mokre snove,za SŽJ u potocima što će biti za godinu dana u slučaju ispunjenja najizglednijeg scenarija?
rijeke,mora, oceani nebi bili senzacija ?
posebno u slučaju ograničenja brzine brodova,pa čak i sama najava će izazvati manje potrese na tržištu vozarina dok na tržištu brodarskih dionica će izgledno izazvati velike potrese.
a dok je potres bolje biti na palubi +party gratis
možda griješim,nebi bilo..
ako ne griješim tko preživi pričat će kako je izdržao ili sve je to za žive ljude ili….

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Nes ti posla, rentanje brodova. Novci se u brodarstvu zaradjuju špekulativnim i pravovremenim mešetarenjem imovinom, brodovima. Treba znati kada se zadužiti, kada napraviti dokap, kada kupiti, a kada prodati brod. Ovo sto radi ATPL je odgadjanje neminovnog i polagano umiranje. Sto sad oni mogu napraviti. Moraju dokapitalizirati firmu jer novca za akvizicije, pa čak ni za postojeće poslovanje i tekuće dospjece obveza, nemaju. Očito je da se cijena pumpa da potencijalni investitori lakše prihvate veći diskont na cijenu kad im se ponudi dio dionica. Pored toga, ovo je prilika i za ove iznutra da se povoljnije učipe kroz ESOP, ako ga bude. Ako naprave dokapitalizaciju, mogu krenuti u neku kupovinu. Možda akviriaju Jadroplov, al i Jadroplov je dužan i time će preuzeti i njegov dug i onda će se zaista naći na vjetrometini vozarina i ovisiti isključivo o njima.

Oni nažalost nisu spremni toliko riskirati, zato se i ne mogu vratiti na situaciju otprije 10 godina. Treba znati odigrati takvu utakmicu, a oni mi se iz dosadašnjeg iskustva čine prilično odvojeni od stvarnosti sa visokim plaćama i beneficijama. Fućka se njima za dionice i dioničare, dok ne ponestane para, a onda će trebati opet prodati institucinalcima maglu. Samo sto ni oni nisu vise naivni, osim ako im ne daju njihov zub.

Meni se čini da je taj IB je upravo i imao funkciju da digne cijenu za njihove planove. I zato imamo to dizanje van svake pameti dok ostali brodari čekaju “oporavak”. Nije kvaka u kupovini nego u prodaji tih dionica. To je zapravo problem, ili ipak nije ako imaš dil s upravom oko dokapa i ESOP-a.

Nema to veze s upravom i njezinim kvalitetama jer uprava nije kvalitetna i ne zna stvoriti vrijednost. Ro se vidjelo i na rezanju troškova. Oni su godinama i dalje bancevali da bi tek unazad godinu dana počeli raditi na uštedama i na tom planu ostvarili neki rezultat. Dakle, dok nije došla voda do grla, nije ih zanimalo.

Nekima na ovom forumu bas jako tesko pada ovaj rast vozarina i rast cijene dionice…Grcevito brane svoje neznanje, a mogli su vec lijepo zaraditi da su samo malo vise energije posvetili analizi svih dostupnih podataka i prognoza u bulk sektoru, a malo manje beskorisnim prepirkama na forumu.
Kakak tek grc bude dok izade Q3…

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju/prodaju predmetnih dionica.

Ja samo znam da su dionice brodara vrlo volatilna i rizična roba i da u eventualnom dokapu ne bi s te strane bilo mirovinaca. A ovi ostali ako se već žele kladiti, mogu to i na vanjskim brodarima za koje je zanimljivo da ne titraju u skladu s Atlantskom. Znaci sve se svodi na jednog ili dva igrača koji iz nekog razloga pumpaju cijenu, a ostali se po sitno pridružuju. Cinjenica jest da ni ULPL, a ni JDPL se ne ponašaju tako.

Slična je stvar i na Djuri koji je bio premašio premiju od 100% na emisijsku cijenu dionica koje uopće nisu izdane i koje kupuje netko za kog se uopće ne zna ni tko je, ni čime se točno bavi, ni je li ili nije uspješan u tome??? Očito je tržište vrlo plitko i podložno manipulacijama. Jedna Podravka od ožujka ove godine izgubi vise od milijardu kuna kapitalizacije, a DDJH naraste vise od 100% na dokapu koji se još nije ni dogodio. I sad mi tu netko piše i prodaje priču o vozarinama i rezultatu do kraja godine? Nije problem rezultata nego financiranja poslovanja i postojećih dugova. Nažalost, oporavak vozarina je isuviše spor da bi se njime, u hodu, riješilo te probleme i zato je vjerojatno realno očekivati dokap. A dokap može i ne mora biti dobar za nove i za postojeće dioničare. No, o tome kad i ako to postane aktualno.

Treba sacekat FI. Ne se zaletavat. Radije pricekat, pa i po cijenu da to skuplje placamo. Zasto sutra kupovat po 500 kn i riskirat. Radije sacekat. Uvjerit se da sve ide ipak u pozitivnom smijeru, pa makar to kostalo cca 600 kn po dionici…


[/quote]

zašto “600”?
a tko će kupovati nakon toga?
moja su očekivanja 4digits
šalu na stranu
u pravu si kada sugeriraš da će sa izglednim smanjenjem rizika dionica postati poželjnija
sve širem krugu investitora te je iz toga lako izvući da će vrlo izgledno oni koji će prije onima koji će kasnije.
nije topla voda pošto to traje od 1xx ali što duže traje ima i više onih koji su”uvjereni”,navijaju da je rastu kraj.
di je tome kraj pitanje je za mil kn ili nekima i više od toga.
odgovor izgledno i nije takva nauka kakvom ju neki pokušavaju prikazivati.
primjerice ako se prolista tema unazad zadnjih 400 dana može se pročitati
iz čega su neki izvlačili današnji scenarij.
ne vidim tu veliku nauku jer je gotovo sve bilo javno dostupno,razlika je u tome što su neki bili strpljivi neki nestrpljivi,neki pesimistični a neki optimistični.
znamo tko je što danas a znamo i koji su to temelji za najizgledniji scenarij budućih kretanja.
pričekajmo koji mjesec pa napravimo rezime.
osobno nemam problema sa strpljivim čekanjem.
držim da nije teško detektirati da postoje temelji u odnosu demand-suply i u order book-u
da na skali u godinama neće biti neki napor biti strpljiv a nebi bila senzacija da i ta strpljivost bude odlično naplačena.
na burzi nema bez rizika,gdje ima bez rizika??
na oročenju?
a realno negativan prinos?
moguća deprecijacija?
propast banaka?

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Svaka uprava je dobra prvo i jedino samo za sebe.Da ponovimo gradivo jer ovdje pricamo o hrvatskim dionicama ili bi se tako trebale nazivati.U zemlji Horvatincica i drugova ocekivati da je nesto transoarentno i zakonito jest utopija.
Napumpane dionice,rasprodana flota,hoteli,avioni to je zajednicki nazivnik ovog sto je ostalo od nekad jake kompanije.Vidim da ih ima ovdje i iz vrhuske AP-a i oni pumpaju cijenu po forumu i brsne neobranjivo….sjetimo se agrokora

Očekivano u petak koje se nije desilo, danas se dešava. Gricka se 520 kn 🙂

使用を信頼し、あなた自身の能力の

povijest je najbolja učiteljica!
nekoć davno bio je Noa i nisu mu vjerovali i nisu htjeli biti na palubi!


Ja samo znam da su dionice brodara vrlo volatilna i rizična roba i da u eventualnom dokapu ne bi s te strane bilo mirovinaca. A ovi ostali ako se već žele kladiti, mogu to i na vanjskim brodarima za koje je zanimljivo da ne titraju u skladu s Atlantskom. Znaci sve se svodi na jednog ili dva igrača koji iz nekog razloga pumpaju cijenu, a ostali se po sitno pridružuju. Cinjenica jest da ni ULPL, a ni JDPL se ne ponašaju tako.

Slična je stvar i na Djuri koji je bio premašio premiju od 100% na emisijsku cijenu dionica koje uopće nisu izdane i koje kupuje netko za kog se uopće ne zna ni tko je, ni čime se točno bavi, ni je li ili nije uspješan u tome??? Očito je tržište vrlo plitko i podložno manipulacijama. Jedna Podravka od ožujka ove godine izgubi vise od milijardu kuna kapitalizacije, a DDJH naraste vise od 100% na dokapu koji se još nije ni dogodio. I sad mi tu netko piše i prodaje priču o vozarinama i rezultatu do kraja godine? Nije problem rezultata nego financiranja poslovanja i postojećih dugova. Nažalost, oporavak vozarina je isuviše spor da bi se njime, u hodu, riješilo te probleme i zato je vjerojatno realno očekivati dokap. A dokap može i ne mora biti dobar za nove i za postojeće dioničare. No, o tome kad i ako to postane aktualno.

e moj vauvau, ti laješ već godinu dana dok ti je cijena narasla 5 puta, pa ti sebe uvjeravaj i dalje kako nevalja uprava, da imaju brdo kredita i kako su staljili lovu koju su zaradili pred 10-15 godina 🙂

jel ima neka firma koja nema kredita?? krenuvši od Valamara pa na dalje 🙂
da su izgubili puno kapitala u zadnjih 10 godina je istina,, kao i da su preživjeli najveću krizu u brodarstvu koja je trajala jako dugo,, možda nije još gotova, vrag zna šta će biti za 10 godina,, možda ode još dublje u minus, a možda i u neke nove vrhunce, to budemo vidjeli tada ako doživimo 😉

ali imaš i druge brodare koji su još zabijeni i sa dugovima pa možeš tamo neštu uhvatiti dok još nisu upalili motore,,, ili i tamo ne vjeruješ da će se promeniti zanimanje dioničara. onda ti preostaju naše firme koje posluju u HR 🙂



Ja samo znam da su dionice brodara vrlo volatilna i rizična roba i da u eventualnom dokapu ne bi s te strane bilo mirovinaca. A ovi ostali ako se već žele kladiti, mogu to i na vanjskim brodarima za koje je zanimljivo da ne titraju u skladu s Atlantskom. Znaci sve se svodi na jednog ili dva igrača koji iz nekog razloga pumpaju cijenu, a ostali se po sitno pridružuju. Cinjenica jest da ni ULPL, a ni JDPL se ne ponašaju tako.

Slična je stvar i na Djuri koji je bio premašio premiju od 100% na emisijsku cijenu dionica koje uopće nisu izdane i koje kupuje netko za kog se uopće ne zna ni tko je, ni čime se točno bavi, ni je li ili nije uspješan u tome??? Očito je tržište vrlo plitko i podložno manipulacijama. Jedna Podravka od ožujka ove godine izgubi vise od milijardu kuna kapitalizacije, a DDJH naraste vise od 100% na dokapu koji se još nije ni dogodio. I sad mi tu netko piše i prodaje priču o vozarinama i rezultatu do kraja godine? Nije problem rezultata nego financiranja poslovanja i postojećih dugova. Nažalost, oporavak vozarina je isuviše spor da bi se njime, u hodu, riješilo te probleme i zato je vjerojatno realno očekivati dokap. A dokap može i ne mora biti dobar za nove i za postojeće dioničare. No, o tome kad i ako to postane aktualno.

e moj vauvau, ti laješ već godinu dana dok ti je cijena narasla 5 puta, pa ti sebe uvjeravaj i dalje kako nevalja uprava, da imaju brdo kredita i kako su staljili lovu koju su zaradili pred 10-15 godina 🙂

jel ima neka firma koja nema kredita?? krenuvši od Valamara pa na dalje 🙂
da su izgubili puno kapitala u zadnjih 10 godina je istina,, kao i da su preživjeli najveću krizu u brodarstvu koja je trajala jako dugo,, možda nije još gotova, vrag zna šta će biti za 10 godina,, možda ode još dublje u minus, a možda i u neke nove vrhunce, to budemo vidjeli tada ako doživimo 😉

ali imaš i druge brodare koji su još zabijeni i sa dugovima pa možeš tamo neštu uhvatiti dok još nisu upalili motore,,, ili i tamo ne vjeruješ da će se promeniti zanimanje dioničara. onda ti preostaju naše firme koje posluju u HR 🙂
[/quote]

Slušaj dečko, ako hoćeš kupovati brodare onda to radiš vani. Ponajviše radi likvidnosti. Trebaš biti retardiran da ubaciš unutra 50 milijuna kuna i očekuješ da ćeš izaći vani. Brodari su rizične dionice i nitko normalan to ne kupuje na način da će ih držati 10 godina jer na taj način ne zarađuje na brodarima. Zato ti ja mislim, a netko je o tome tu pisao, da netko ima deal s upravom i ja se nadam kad i ako se pokaže da je tome tako, da će regulator to temeljito istražiti. Jer ako je to istina, radi se o manipulaciji cijenom što se sankcionira po kaznenim odredbama Zakona o tržištu kapitala.

Što se tiče ovih malih lajbeka kao što si ti, koji djeluju po teoriji zadnje budale, takvi se mogu sa svojim malenim ulozima izvući kad kupnja stane, al ovi veliki, oni imaju mnogo veći problem. Između ostalog, kad smo već kod teorija zavjere, ja mislim da cijena ima i veze sa Jadroplovom jer se očito cilja nekakav povoljan omjer moguće zamjene gdje bi dotični zamijenili dionice prema tržišnoj, a ne fer vrijednosti. Uglavnom, samo se ti veseli, al ja ću ti reći da po ovim cijenama, ne bi ni štapom dirao Atlantsku.

New Report

Close