Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 52,96 | 3.813 | 72 | 52,40 | 53,00 | 0,38% |
bugs
što ima dobro za bulkere?
puno lipih stvari, shvatićeš jednog dana ako sad napraviš pametnu stvar, šta ti se mora sve nacrtati :))
Iako je lijepo vidjeti da se BDI oporavlja i slika za dry bulk izgleda bolje, ja mislim da je ovo doslo prerano i koliko god to mazohisticki izgledalo bolje da je jos barem 9-12 mjeseci sve ostalo crno i lose.
Ja vidim kljucnu godinu 2017.jer za sada jos uvijek imamo praznu knjigu narudzbi za tu i naredne godine. Kljucno je po meni da to ostane i da se ne krene opet sa masovnim narucivanjem brodova koji bi ako se to desi za cas napunili 2017. Godinu i opet bi imali istu pricu kao ove godine kao posljedicu kraja 2013/pocetka 2014
Da je jos 12 mjeseci ostalo sve lose, nastavio bi se scrapping (sad zaustavljen) i nebi bilo nikakvog narucivanja koje moze upasti u 2017.to je trebalo zadrzati barem do ljeta 2016
Tek tada bi imali pravi recovery u 2017.
A atlantska bi prezivila jos 12 mjeseci losih vozarina.
I prodala za to vrijeme dva, tri broda, a ljude poslala na odmor. Boze, kakvih se tu znalaca sve ne nadje? [emo_vrtimise]
Iako je lijepo vidjeti da se BDI oporavlja i slika za dry bulk izgleda bolje, ja mislim da je ovo doslo prerano i koliko god to mazohisticki izgledalo bolje da je jos barem 9-12 mjeseci sve ostalo crno i lose.
Ja vidim kljucnu godinu 2017.jer za sada jos uvijek imamo praznu knjigu narudzbi za tu i naredne godine. Kljucno je po meni da to ostane i da se ne krene opet sa masovnim narucivanjem brodova koji bi ako se to desi za cas napunili 2017. Godinu i opet bi imali istu pricu kao ove godine kao posljedicu kraja 2013/pocetka 2014
Da je jos 12 mjeseci ostalo sve lose, nastavio bi se scrapping (sad zaustavljen) i nebi bilo nikakvog narucivanja koje moze upasti u 2017.to je trebalo zadrzati barem do ljeta 2016
Tek tada bi imali pravi recovery u 2017.
A atlantska bi prezivila jos 12 mjeseci losih vozarina.
Iako je lijepo vidjeti da se BDI oporavlja i slika za dry bulk izgleda bolje, ja mislim da je ovo doslo prerano i koliko god to mazohisticki izgledalo bolje da je jos barem 9-12 mjeseci sve ostalo crno i lose.
Ja vidim kljucnu godinu 2017.jer za sada jos uvijek imamo praznu knjigu narudzbi za tu i naredne godine. Kljucno je po meni da to ostane i da se ne krene opet sa masovnim narucivanjem brodova koji bi ako se to desi za cas napunili 2017. Godinu i opet bi imali istu pricu kao ove godine kao posljedicu kraja 2013/pocetka 2014
Da je jos 12 mjeseci ostalo sve lose, nastavio bi se scrapping (sad zaustavljen) i nebi bilo nikakvog narucivanja koje moze upasti u 2017.to je trebalo zadrzati barem do ljeta 2016
Tek tada bi imali pravi recovery u 2017.
A atlantska bi prezivila jos 12 mjeseci losih vozarina.
Scrapping radi svoje,a strah od masovnog naručivanja novogradnji je neopravdan, budući su brodari bez keša i bore se za goli opstanak na marketu, a bankari nisu baš voljni kreditirati i pratitti gradnju novih bulk brodova. Bitno je da volumen trgovine morem raste po stopi 4-5% godišnje
@inverter
nije bas toliko dugo da cekam oporavak’ ali jeste cca pola od tog vremena.
Jbga, da nije bilo onog ludila i narucivanja masovnog krajem 2013 vec danas bi bilo bolje
Da je ostalo jos 9-12 mjeseci onako lose mozda bi i dosli do onih tvojih crnih prognoza, ali ja to ne bi gledao kao problem, znajuci sto je ispred. Da se tako odigralo ATPL bi odradila slicno kao TNPL…pogledaj gdje je sad, a gdje je bila prije samo 6-7 mj.
ovako ce sve duze trajati i sve ostaje neizvjesno.
I prodala za to vrijeme dva, tri broda, a ljude poslala na odmor. Boze, kakvih se tu znalaca sve ne nadje? [emo_vrtimise]
Majstore,
Brodovi se i prodaju i kupuju kada treba.
ovako ce sve duze trajati i sve ostaje neizvjesno.
[/quote]
Gledam i to ne vidim
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND
Da mi je znati gdje ti to vidiš.
Zašto nekako sve navodi na dojam da ovi koji sad prodaju to rade na svoju štetu, odnosno štetu onih s čijim novcem trguju?
18.02.2014. Dry bulk flota je iznosila = 723,5 mil. DWT.
06.08.2015. Dry bulk flota iznosi = 760,2 mil. DWT.
A gdje su poslovi za naraslu flotu? Što će to oni prevoziti?
P.S. Scraping se mora ispuhati jer je dry bulk flota mlada, brodova preko 25 godina starosti ima svega 25 mil. DWT. Pa nek se to i izreže, u knjizi narudžbi čeka novih 125 mil. DWT. Jel zbilja netko misli da će kompanije rezati brodove od 10 godina starosti? Situacija sa Dry bulkom je veoma zaiebana.
Pametnom dosta.
Nitko ne komentira otvaranje novog sueskog kanala?
To bi moglo biti lose za brodare jer ce se sigurno povecati ukupna tonaza.
u srpnju kina uvezla 86 mil tona željezne rude. za dlaku ispod rekorda. nevjerojatno ali istovremeno zalihe u lukama svejedno još ni početkom kolovoza nisu počele rasti.
As of August 3, inventory of iron ore at 33 major Chinese ports amounted to 77.30 million mt, down 930,000 mt or 1.19 percent compared to the inventory level recorded on July 27, as announced by China’s Xinhua News Agency on August 4.
u srpnju je malo falilo, ali gledajući rast vozarina capeova u prošlih mjesec dana izgleda da nam u kolovozu ne gine povijesni rekord. a sezonska nabava počinje tek u četvrtom kvartalu.