Moguće je i da pravi oporavak brodarskog,odnosno bulk sektora bude tek 2016-17.g.
I u tom scenariju je od naših brodara sigurna jedino Atlantska
Naravno, a moguće je i da pravi oporavak počne već u sljedećih 6-9 mjeseci pa otpadne razlog zbog kojega su drugi brodari sada diskontirani pa polete više od ATPL.
pa naravno da je ova sića od 370 kom popapana
momci kako ide ? ocemo li probit 320 ili ronimo dalje ,treba puno novaca za probit liniju ,,a znam kako vam je znam …[emo_namigusa]
Gorgija
Mislim da bi slijedeca narudžba Atlantske mogla biti najekonomicniji handysize/handymax tipa B.Delta 43.000 tona,projekt finskog Deltamarin-a.
S nevjerojatnom dnevnom potrosnjom goriva od 18 tona a stariji brodovi te velicine trose oko 29 tona/dnevno.
To je 11 tona po danu manje x 600usd/tona=6600 usd/dnevno manji trosak za unajmitelja broda.
Pa se cudimo zasto brod jdpl te velicine Don frane bulic koji stoji na prodaji vec 1.5 godinu nitko ne zeli kupiti?
Ovi brodovi B.Delta 43 ce vecinu starijih te velicine poslati u rezaliste.
Baltic Dry-indeksen stiger 0,9 prosent til 1.149 poeng fredag.
Capesize 14.182 dollar (+0,9 prosent)
Panamax 8.725 dollar (+3,3 prosent)
Handysize 8.211 dollar (- 0,1 prosent)
Supramax: 9.376 dollar (- 0,5 prosent)
Panamax vozarine lagano brode prema 10000, USA i žito pomažu, međutim dok se Evropa ne probudi iz zimskog sna i potakne Kinu na veći izvoz i proizvodnju nema jačeg okreta up. Ipak ohrabrujuće je da se ovo događa u doba godine kad obično BDI pada, pa se na jesen sa sezonom prijevoza ugljena stvari mogu još popraviti.
Evo jos jedan dobar drzavni skver s jako jeftinim modernim novogradnjama
JINLING shipyard
veliki panamaxi 81.600 tona ICE class,dizalice 40 tona za 27 mil usd!
njemacki OLDENDORF je tamo nedavno narucio 4 takva panamax-a.
Ovakve brodove u nas ne bi mogli naruciti ispod 40 mil usd.
Bdi malo više od 1000 a godina lagano prolazi, opasan sektor, male vozarine, višak brodova, kriza traje predugo i minusi se gomilaju, nakon graďevinara da li je ovaj sektor sljedeći, nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.
o tome se često piše, a nikako da kihne [emo_smijesak]
našao sam danas jedan interersantnan podatak na b.rep. :
T/C
CHS COSMOS
174,091 BLT 06 YUZHNY/SINGAPORE-JAPAN 16/7 USD 31,000 DAILY AQUAVITA
što ovaj prevozi ? zlato?