ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 14.05.2024. u 15:36
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,40
2.777
53
52,40
52,80
-1,13%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Pa, nebi ja baš tako okarakterizirao brodarski sektor hordak!? Mislim da ATPL radi solidno i da nema nikakvih problema sa likvidnošću, a to je najbitnije. Imovina je sigurno vrijednija nego je trenutno dionica, a nije ovo, npr. niti građevinski sektor kojima imovina stvara gubitke. Ovdje je ipak malo bolja situacija, a problem jedino vidim u perspektivi na kraći rok. Ja sam odavno pisao da me brodarski sektor ne zanima uopće za ulaganje, ali nebi bilo u redu da se sada ovdje naslađujem, tipa, jesam vam rekao i te fore. Problem trenutne cijene je velikim dijelom i u općenito lošem stanju na našem jadnom tržištu kapitala!

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

u pravu si smart,i ja sam u minusu u atpl ali se ne tresem ni mrvicu ,dapače ova situacija mi odgovara i što se mene tiče neka još godinu dana bude 400 kn


PBZ opet ulazi ( stranac ili trejder ) ;
http://mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=ATPL-R-A

Evo ovdje dole se u prilogu lijepo vidi da je PBZ pod brojem 8 sklon trejdanju. Sruši, pa kupi! 10% razlika prosječne, a ako je kupovao ispod prosječne, onda oko 12% – 15%, s tim da je prodao po najvišoj.


u pravu si smart,i ja sam u minusu u atpl ali se ne tresem ni mrvicu ,dapače ova situacija mi odgovara i što se mene tiče neka još godinu dana bude 400 kn

Ja sam na burzi da se kockam i po mogućnosti dobijem. Poriv ovakvih kao što je tihigost mi nije dokučiv. Tržište brodskog prostora je u komi. Masu brodova plovi na OPEX-u (ako je novokomponiranima na ovom topicu poznato što je to). ATPL ne može biti otok na osami već dijeli dobro i loše sa ostalim igračima. Pametan management može ublažiti krizu ali kad kriza traje dugo i oni ostaju bez oružja. Brod koji trenutno hendlam je trebao 15.10 u time charter za iznos koji pokriva samo OPEX. Povrat kapitala banka odgodila na 24 mjeseca. Jucer otkazan i brod ide u lay up. Usput brod je star 8 mjeseci.
Danas sam dobio mail od Simpson Spence & Young Shanghai Co., Ltd. Nude gomilu novih brodova koji su izgrađeni ili će biti u bližoj budućnosti. Stavit cu ga kao privitak. (TBN=To Be Named). Ja sam u jednom malom remontnom skveru na otoku i gdje pogledam oko sebe nicu novogradnje. Zaboravio sam ubacit memorijsku karticu u fotoaparat i koristim memoriju aparata ali kad se vratim postat cu par slika. Novogradnjama se ne vidi kraj. Ovo je period kad se roba za Bozić transportira iz Kine u Ameriku i Evropu a containerasi idu u raspremu. Pa o čemu pričamo.
Naravno da ovaj pad brodara nije samo njihova zasluga. Kombinacija lošeg tržišta i generalni pad burzi dotuki su brodare i doveli JDPL ispod 100 KN a ATPL ispod 400 KN. Svakom laiku je jasno da višak brodskog prostora obara vozarine. Dok se ne uspostavi balans ponude i potražnje na tržištu brodskog prostora kojeg loš svjetska ekonomija i priliv novogradnji remete, nema sreće a ni stvarnog rasta.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Čemu onda tolike novogradnje, ako posla nema ni za postojeće brodare? To je kao kada bi netko otvarao u malom mjestu novi kafić, a već postojeći uhodani kafići u tom istom mjestu ostvaruju gubitke na očigled novog vlasnika.
Tko koga ovdje?

Techman, ja pak tebe ne razumijem.

Ovo što govoriš sa ATPL-om u poziciji komatozne situacije- mi je isto- ko da govoriš SPARU ili
KAUFLANDU – nek više ne otvaraju i ne grade nove dućane / supermarkete/ jer nema tko
kupovati i jer se smanjuje kupovna moć korisnika.

Ako ljudi hoće biti konkurentni onda nek grade brodove- i nek grade supermarkete.
Svaki od njih imaju svoju politiku na tržištu, svoju ciljanu klijentelu, svoje specijalizirane
proizvode i dio svoje poslovne politike, koji ih odvaja od drugih..
Isto ti je i sa ATPL.om…Rade svoj posao, imaju svoje ugovore i svoje partnere itd.itd
Jest da nisu zlatna vremena kao što su bila, ali je u granicama čak i veće dobiti od prošle godine..
Pusti sad prihode od prodaje brodova ili aviona.

To će potrošiti na izgradnju poslovne zgrade, da ne moraju uzimati kredite, nešto će i u brodove, sigurno.

A ovo, što kolega tihigost, veli- da nek ATPL stoji na toj cijeni- moram reći da ga razumijem zbog čega.

Ako ima velike količine dionice u portfelju- i mora čekati s dokupom – onda će biti bolje da
ga dionica čeka na ovoj cijeni- kad bude imao novaca – da ih kupi što više. komada… kužiš?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

zato sto novi kafic moze mozda opstati a stari propasti. novi kafic moze imati nove stolice, nove salice, nove ljude, kladionicu odmah do kafica, duplu oplatu (brodski :-)). novi kafic moze biti jeftiniji od stalnog popravka starog kafica. to je odmjeravanje snaga. mediteranska plovidba u stecaj vjerojatno, slobodna plovidba odavno…itd…to je samo hrvatska…atpl ima imovinu kojoj ne pada tek tako cijena te ima dovoljno opcija za borbu. hoteli, zemljista…brodovi.

Neki dan sam to objasnio. Kad je ruknula kriza banke su napravile bežaniju gdje su mogle. Ostavljali su se i depoziti. Gdje se više platilo napravio se deal sa skverovima o odgođenoj isporuci. Odgoda je bila planirana 2011 i 2112 jer se računalo da će se do tada tržište oporaviti. Svjetski analitičari pomorskog businessa su predviđali oporavak u drugoj polovini 2010 godine. O tome sam i ja često pisao odnosno citirao ih. Na žalost to se nije i dogodilo

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Bananarama, kako si i sam rekao- malo mjesto ima tri u h o d a n a kafića sa gubitkom i otvara se novi.

Tri uhodana kafića, ne bi bili uhodani s gubicima, pitanje je koliko stvarno zarađuju, koliko prikazuju
a d u g o vremena posluju, jer zašto poslovati s gubicima dugo vremena.
Ako dođe četvrti i preuzme svakome po dio prometa – onda će opstati, naročito ako ima niže cijene
za istu ili sličnu uslugu- ljepši interijer , komociju, i sl….
Tko zna kakve STVARNE UGOVORENE cijene ima ATPL. na tržištu. Pa, stvarno mislite da rade svi
ovako otvoreno- kak piše srednja cijena vozarina?
Uvijek ima dio strateške politike koji otvara vrata sklapanju poslova…..a ATPL.to sigurno ima.

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Poštovani techman,nije bitno što se kaže nego tko kaže!
Ja imam 101 dionicu atpl ,a ako Bog da još 200-300 komada ću kupiti jer vjerujem u ovu firmu i nikoga ne nagovaram da kupuje,jer nisam papak ni paničar.
Ono što sam ja napravija u svojih 28 godina,vi možete sanjati jer ste tipični hebivjetar.
Krenuo sam ispod nule i napravio više nego bilo tko iz moje generacije i prijatelja koji su imali i imaju obilatu pomoć roditelja ,ovo ime koristim jer sa njim djelujem u humanitarnim akcijama ,jer znam kako je ne imati i bilo je dana kada bi mi dnevno portfelj padao po 10000 kn ,a lijepa gesta i pomoć drugome mi je vise značila nego par posto zarade,jer nisam hebeni pohlepnik.
Ako vam nešto nije jasno ja sam trenutno u kafiću Plava kava pa dođite i pitajte sto vas zanima. Lijep pozdrav svim dioničarima iz Splita .
Uvik kontra velikih!


(…) ova situacija mi odgovara i što se mene tiče neka još godinu dana bude 400 kn

U odnosu na Lacontea i nekih drugih koji su odlučno najavili svoju trogodišnju upornost, ti si veoma nestrpljiv, čekao bi samo jednu godinu! Ne može to tako! Kamo ti se žuri?

Ja sam na burzi da se kockam i po mogućnosti dobijem. Poriv ovakvih kao što je tihigost mi nije dokučiv. Tržište brodskog prostora je u komi. Masu brodova plovi na OPEX-u (ako je novokomponiranima na ovom topicu poznato što je to). ATPL ne može biti otok na osami već dijeli dobro i loše sa ostalim igračima. Pametan management može ublažiti krizu ali kad kriza traje dugo i oni ostaju bez oružja. Brod koji trenutno hendlam je trebao 15.10 u time charter za iznos koji pokriva samo OPEX. Povrat kapitala banka odgodila na 24 mjeseca. Jucer otkazan i brod ide u lay up. Usput brod je star 8 mjeseci.
Danas sam dobio mail od Simpson Spence & Young Shanghai Co., Ltd. Nude gomilu novih brodova koji su izgrađeni ili će biti u bližoj budućnosti. Stavit cu ga kao privitak. (TBN=To Be Named). Ja sam u jednom malom remontnom skveru na otoku i gdje pogledam oko sebe nicu novogradnje. Zaboravio sam ubacit memorijsku karticu u fotoaparat i koristim memoriju aparata ali kad se vratim postat cu par slika. Novogradnjama se ne vidi kraj. Ovo je period kad se roba za Bozić transportira iz Kine u Ameriku i Evropu a containerasi idu u raspremu. Pa o čemu pričamo.
Naravno da ovaj pad brodara nije samo njihova zasluga. Kombinacija lošeg tržišta i generalni pad burzi dotuki su brodare i doveli JDPL ispod 100 KN a ATPL ispod 400 KN. Svakom laiku je jasno da višak brodskog prostora obara vozarine. Dok se ne uspostavi balans ponude i potražnje na tržištu brodskog prostora kojeg loš svjetska ekonomija i priliv novogradnji remete, nema sreće a ni stvarnog rasta.

Sve je ovo uglavnom točno i slažem se sa napisanim, posebno sa prvom rečenicom, međutim cijene dionica JDPL i ATPL su na ovim razinama iz drugih razloga koji naravno nemaju veze sa fundamentima i poslovanjem, pri čemu naglašavam da ni cijene iz listopada 2007 nisu bile normalne.
Uglavnom, jedini što zaista imaju potencijal kupnje na ZSE su mirovinski fondovi i oni su gazde naše male burzice, posebno u krizi kad stranci imaju druge prioritete i rješavaju probleme u svojim dvorištima. Mirovincima nije bio problem kupovati ATGR na 700 ili Ledo na over 7000, pa sad bezuspiješno pokušavaju braniti cijenu ATGR, ali im je sa druge strane skup npr.JDPL na 100, a prije par dana jedan lik iz fonda kaže mi lakonski cit."kupovati će JDPL na 70 i ATPL na 300" kao da je 150% siguran da idu na tu razinu. Na moje pitanje zašto i sad kupuju ATGR, prezaduženu firmu sa proizvodima što nisu nužni u doba krize lik odgovara "to je dobra priča". Moš mislit. Eto takvi upravljaju portfeljima i gospodari su života i smrti na ZSE.
Nema pravog kupca, to je problem, a uvijek će netko od mase malih dioničara prodavati ne pitajući za cijenu, jer mora kupiti auto, motor, poslovni prostor, platiti alimentaciju ili stambeni kredit etc.
Da ne bude sve crno iznjeti ću i neke moje prognoze. Držim da će se market oporaviti u drugoj polovici 2013 ili prvom djelu 2014 i tad će t/c za supre biti 20000 dok bi panamaxi imali 25000, a cijena dionice JDPL i ATPL bit će 200% veće od trenutačnih [tongue], ali u međuvremnu može biti svašta.


…. prije par dana jedan lik iz fonda kaže mi lakonski cit."kupovati će JDPL na 70 i ATPL na 300" kao da je 150% siguran da idu na tu razinu.

ne bi me uopće čudilo da stvarno bude tako…fondovi uopće ne moraju rušiti cijene, dovoljno da se ne stavljaju na kupnju i tržište ide dolje, dolje i opet dolje jer mali nemaju ni teoretske šanse zaustaviti pad. pitanje je samo koliko će ga još pustiti da potone prije nego krenu u kupnju? još -25%? ili će čekati -40%?

forumsko pisanje nije financijsko savjetovanje za ulaganje na tržištima kapitala

najveći problem je nelikvidnost,dionice su jeftine,ali ako nema municije ne mogu rasti,evo u mome gradiću je porezna u 5 dana zatvorila 6 obrta,redom restorani,zamrzavaju se plaće,ili padaju plaće i mirovine ili se ruši kreditni rejting,ukida se nulta stopa poreza na kruh i mlijeko,poskupit će struja i plin..čak se planira povećanje pdv a na 25%,koji bi se tobože kompenzirao sa smanjenjem poreza na dohodak,heh kozmetika opet,država nema novca za nove investicije jer jedva krpa novac za vraćanje dugova,sa rekordnom sezonom u turizmu mi ćemo biti u plusu sa bdp om koju postotnu decimalu,uz povećanje deficita bilance,stranci užurbano bježe iz dionica kao i iz neuspjelih investicija,npr željezara sisak,nezaposlenost raste,socijalna davanja rastu…svatko tko zna osnove ekonomije,svjestan je toga da će hrvatska ekonomija iduće godine opet toniti,uz golemu nelikvidnost na tržištu kapitala kao i u realnom sektoru,valjda vam je jasno da titanik dogodine ima isti slogan kao i prije nekoliko godina,samo u režiji drugih maškara,a taj slogan glasi:idemo dolje,u petoj brzini….

tko je napisao da nece ispod 400? ja bas kupio zbog toga, a sad su pale ispod. u totalnom sam bedu. ubit ce me stari

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

New Report

Close