ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 15.05.2024. u 05:34
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,40
2.777
53
52,40
52,80
-1,13%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


boss
pogledaj na kojem mizernom prometu idemo dolje…ne očekuj neki spektakularan pad prije bih rekao da je ovo hlađenje pred ponovni rast…jesen je vrijeme brodara, prošlu jesen smo stagnirali mislim da ovu nećemo…sada je vrijeme za kupovinu tko može

Bit će tu dobrih zarada, samo malo strpljenja.

Podsjetnik:
Očekivano poboljšanje tržišta iskoristili smo i za neke dugoročnije poslovne poteze – dvije otkazane novogradnje u Kini ponovo smo ugovorili, ali sada za 13 milijuna dolara manju cijenu po brodu. U Južnoj Koreji smo uz neznatnu doplatu konačno zamijenili dva tankera za tri bulkcarriera po 57.000 tona nosivosti. Od ovih sedam novogradnji jedna će biti isporučena koncem 2011. godine, a preostalih šest tijekom 2012. godine. Tada većina prognostičara i analitičara očekuje konačno smirivanje i ujednačavanje tržišta.

Da li su svi, ali baš svi dobili dividendu ili još neki nisu?

[b]I ovak i onak![/b]


Podsjetnik:
Očekivano poboljšanje tržišta iskoristili smo i za neke dugoročnije poslovne poteze – dvije otkazane novogradnje u Kini ponovo smo ugovorili, ali sada za 13 milijuna dolara manju cijenu po brodu. U Južnoj Koreji smo uz neznatnu doplatu konačno zamijenili dva tankera za tri bulkcarriera po 57.000 tona nosivosti. Od ovih sedam novogradnji jedna će biti isporučena koncem 2011. godine, a preostalih šest tijekom 2012. godine. Tada većina prognostičara i analitičara očekuje konačno smirivanje i ujednačavanje tržišta.

upravo na to treba obratiti pažnju kod promišljanja o ulaganju u ovu dionicu…osim što će se ovim novogradnjama pomladiti flota koja je ionako prilično mlada povećati će se ukupna nosivost za nekih 60% ili će dio flote u prodaju pa će opet biti extra profita … uz sve to podsjećam na planiranu izgradnju stambeno-poslovne zgrade u Dubrovniku što opet nosi određenu vrijednost u nekretninama.
Sve u svemu bliska budućnost je svjetla i zato mislim da je sadašnja cijena odlična prilika za kupovinu ( potpuno nebitno par desetaka kn više ili manje ).
Potpuna je besmislica očekivati da će se ovakva kompanija sa svom svojom imovinom tržiti i slijedeću godinu na ovim razinama ili niže…mislim da bi tada postala primamljiv plijen za puno veće igrače od ovih na ZSE…



Podsjetnik:
Očekivano poboljšanje tržišta iskoristili smo i za neke dugoročnije poslovne poteze – dvije otkazane novogradnje u Kini ponovo smo ugovorili, ali sada za 13 milijuna dolara manju cijenu po brodu. U Južnoj Koreji smo uz neznatnu doplatu konačno zamijenili dva tankera za tri bulkcarriera po 57.000 tona nosivosti. Od ovih sedam novogradnji jedna će biti isporučena koncem 2011. godine, a preostalih šest tijekom 2012. godine. Tada većina prognostičara i analitičara očekuje konačno smirivanje i ujednačavanje tržišta.

upravo na to treba obratiti pažnju kod promišljanja o ulaganju u ovu dionicu…osim što će se ovim novogradnjama pomladiti flota koja je ionako prilično mlada povećati će se ukupna nosivost za nekih 60% ili će dio flote u prodaju pa će opet biti extra profita … uz sve to podsjećam na planiranu izgradnju stambeno-poslovne zgrade u Dubrovniku što opet nosi određenu vrijednost u nekretninama.
Sve u svemu bliska budućnost je svjetla i zato mislim da je sadašnja cijena odlična prilika za kupovinu ( potpuno nebitno par desetaka kn više ili manje ).
Potpuna je besmislica očekivati da će se ovakva kompanija sa svom svojom imovinom tržiti i slijedeću godinu na ovim razinama ili niže…mislim da bi tada postala primamljiv plijen za puno veće igrače od ovih na ZSE…

[/quote]
Ajd lijepo si to napisao,sutra svi u kupovinu…po asku naravno…na long pa šta bude…
Hm,FFA za sutra navješćuju priličan rast BDI-a,možda u ovom krugu i prijeđe 3000 prije ponovnog hlađenja…
Možda do 22h još uletim u DRYS…ipak vozarine idu gore…a Drys u padu…hm,ameri su majstori za špekulativne uspone i padove…

S&P MONTHLY REPORT
AUGUST 2010

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham


Da li su svi, ali baš svi dobili dividendu ili još neki nisu?


i mene zanima ova informacija….

Sa budalama se ne isplati raspravljati,prvo te spuste na svoj nivo a onda te dobiju na iskustvo....

Nisu svi dobili dividendu , [sad]
Zvao sam ih danas, kazu da ce u petak isplatit preostali dio !!
No bar su mi dokazali da je moje pismo sa ziro racunom doslo zivo i zdravo [thumbsup]

ČOVJEČE PAZI DA NE IDEŠ MALEN ISPOD CROBEXA


Nisu svi dobili dividendu , [sad]
Zvao sam ih danas, kazu da ce u petak isplatit preostali dio !!
No bar su mi dokazali da je moje pismo sa ziro racunom doslo zivo i zdravo [thumbsup]

hvala [smiley]

Sa budalama se ne isplati raspravljati,prvo te spuste na svoj nivo a onda te dobiju na iskustvo....



Podsjetnik:
Očekivano poboljšanje tržišta iskoristili smo i za neke dugoročnije poslovne poteze – dvije otkazane novogradnje u Kini ponovo smo ugovorili, ali sada za 13 milijuna dolara manju cijenu po brodu. U Južnoj Koreji smo uz neznatnu doplatu konačno zamijenili dva tankera za tri bulkcarriera po 57.000 tona nosivosti. Od ovih sedam novogradnji jedna će biti isporučena koncem 2011. godine, a preostalih šest tijekom 2012. godine. Tada većina prognostičara i analitičara očekuje konačno smirivanje i ujednačavanje tržišta.

upravo na to treba obratiti pažnju kod promišljanja o ulaganju u ovu dionicu…osim što će se ovim novogradnjama pomladiti flota koja je ionako prilično mlada povećati će se ukupna nosivost za nekih 60% ili će dio flote u prodaju pa će opet biti extra profita … uz sve to podsjećam na planiranu izgradnju stambeno-poslovne zgrade u Dubrovniku što opet nosi određenu vrijednost u nekretninama.
Sve u svemu bliska budućnost je svjetla i zato mislim da je sadašnja cijena odlična prilika za kupovinu ( potpuno nebitno par desetaka kn više ili manje ).
Potpuna je besmislica očekivati da će se ovakva kompanija sa svom svojom imovinom tržiti i slijedeću godinu na ovim razinama ili niže…mislim da bi tada postala primamljiv plijen za puno veće igrače od ovih na ZSE…

[/quote]

Nekako imam dojam da su brodari jednostvano out, jednimo što masa ima Pavlovljeve refleksa prema njima ko i prema građevinarima, te dok se zabavljaju glodajuć brodarske kosti na nekim trugim dionicama odvija se vrlo živahno trgovane i rast. Moje mišljenej bez ikakvih niskuh primisli ( i sam sam dijelom u brodaru al ne ovom al o ovom se stalnio trubi pa sam zato tude napiso).


Nisu svi dobili dividendu , [sad]
Zvao sam ih danas, kazu da ce u petak isplatit preostali dio !!
No bar su mi dokazali da je moje pismo sa ziro racunom doslo zivo i zdravo [thumbsup]

Hvala na informaciji, čekamo petak.



Nisu svi dobili dividendu , [sad]
Zvao sam ih danas, kazu da ce u petak isplatit preostali dio !!
No bar su mi dokazali da je moje pismo sa ziro racunom doslo zivo i zdravo [thumbsup]

Hvala na informaciji, čekamo petak.

[/quote]

Na d.o.o. i margin još nisam dobio.

Bez straha, pohlepe i sentimenta.

sjela dividenda …..i već je ….potrošena hahaha……tj uložena ….



Podsjetnik:
Očekivano poboljšanje tržišta iskoristili smo i za neke dugoročnije poslovne poteze – dvije otkazane novogradnje u Kini ponovo smo ugovorili, ali sada za 13 milijuna dolara manju cijenu po brodu. U Južnoj Koreji smo uz neznatnu doplatu konačno zamijenili dva tankera za tri bulkcarriera po 57.000 tona nosivosti. Od ovih sedam novogradnji jedna će biti isporučena koncem 2011. godine, a preostalih šest tijekom 2012. godine. Tada većina prognostičara i analitičara očekuje konačno smirivanje i ujednačavanje tržišta.

upravo na to treba obratiti pažnju kod promišljanja o ulaganju u ovu dionicu…osim što će se ovim novogradnjama pomladiti flota koja je ionako prilično mlada povećati će se ukupna nosivost za nekih 60% ili će dio flote u prodaju pa će opet biti extra profita … uz sve to podsjećam na planiranu izgradnju stambeno-poslovne zgrade u Dubrovniku što opet nosi određenu vrijednost u nekretninama.
Sve u svemu bliska budućnost je svjetla i zato mislim da je sadašnja cijena odlična prilika za kupovinu ( potpuno nebitno par desetaka kn više ili manje ).
Potpuna je besmislica očekivati da će se ovakva kompanija sa svom svojom imovinom tržiti i slijedeću godinu na ovim razinama ili niže…mislim da bi tada postala primamljiv plijen za puno veće igrače od ovih na ZSE…

[/quote]
Na prodaju će ići obalna plovidba Mokošica i Šipan kad napune 5 godina, prije toga se ne smiju prodavat jer su građeni uz državne subvencije.

IMT?

1.100.000 kuna prometa u prvih 5 minuta trgovanja.

[yawn]

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

New Report

Close