ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 05.05.2024. u 16:43
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,41
106.393
2,030
52,40
52,80
-0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Kakav če utjecaj imati to što je Brazil tj.Rio de Janeiro dobio olimpijske igre 2016 g.?Znam da je daleko 2016 ali svi znamo što se događalo 2008 sa Kinom i izgradnjom potrebnih kapaciteta u sličnoj situaciji je i Brazil koji je uz Kinu i Indiju velesila u nastajanju,evo nekih zanimljivih podataka o proračunu i izgradnji za OI 2016

Broj stanovnika u Brazilu: 187.570 milijuna

Proračun: 11.1 milijarda dolara za izgradnju objekata, 5.5 milijardi za prometna infrastruktura, 2.2 za troškove kandidature, 813 milijuna za sigurnost, 770 milijuna eura za energetske projekte, 479 milijuna eura za sportske objekte

Prihodi: milijarda dolara od MOO, 570 milijuna od sponzora, 406 milijuna od prodaje ulaznica

Sportski objekti: 29 objekata plus četiri nogometna stadiona. Trenutačno je izgrađeno 18 objekata. U Olimpijskom parku će biti 10 sportskih objekata, a ostali u krugu 40 kilometara.

Otvaranje i zatvaranje: Na Maracani

Olimpijsko selo: 34 zgarde sa apartmanima s ukupno 17,700 ležajeva koji će se nakon OI prodati

Smještajni kapaciteti: 1.700 hotela sa 13.000 hotelskih ležajeva, 25.000 apartmana, 8.500 ležajeva na brodovima-hotelima, 20.000 ležajeva za medije.
Problemi – visoka stopa kriminala, nedovoljan broj hotelskog smještaja, nedovoljan prihod od sponzora.


Ne pratim nista jer ne razumijem to oko brodara…. ali, zar brodari tradicionalno ne rastu
u oktobru ………? i aprilu…? a zašto…ne znam….tako je nekako bilo svake godine….
e, pa živjele tradicije…..ne!

Ma da u kako kazes "Aprilu i Oktobru" ima dosta kise pa izvrsno rastu. Ovo je na zalost susna godina pa je mozda to uzrok nesto losijim rezultatima.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



Ne pratim nista jer ne razumijem to oko brodara…. ali, zar brodari tradicionalno ne rastu
u oktobru ………? i aprilu…? a zašto…ne znam….tako je nekako bilo svake godine….
e, pa živjele tradicije…..ne!

Ma da u kako kazes "Aprilu i Oktobru" ima dosta kise pa izvrsno rastu. Ovo je na zalost susna godina pa je mozda to uzrok nesto losijim rezultatima.
[/quote]

evo na jugu lijepe naše dobro pada kiša , možda i ne bude sušna godina ?!
[cool]

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !




Ne pratim nista jer ne razumijem to oko brodara…. ali, zar brodari tradicionalno ne rastu
u oktobru ………? i aprilu…? a zašto…ne znam….tako je nekako bilo svake godine….
e, pa živjele tradicije…..ne!

Ma da u kako kazes "Aprilu i Oktobru" ima dosta kise pa izvrsno rastu. Ovo je na zalost susna godina pa je mozda to uzrok nesto losijim rezultatima.
[/quote]

evo na jugu lijepe naše dobro pada kiša , možda i ne bude sušna godina ?!
[cool]
[/quote]
Evo mene na mom Bolu. Bracani placu za malo kise da bude maslinova ulja. Roska ali to nije dovoljno.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Kakav če utjecaj imati to što je Brazil tj.Rio de Janeiro dobio olimpijske igre 2016 g.?Znam da je daleko 2016 ali svi znamo što se događalo 2008 sa Kinom i izgradnjom potrebnih kapaciteta u sličnoj situaciji je i Brazil koji je uz Kinu i Indiju velesila u nastajanju,evo nekih zanimljivih podataka o proračunu i izgradnji za OI 2016…

Imat će OI dobar utjecaj na gospodarstvo Brazila općenito, pogotovo za mnoge građevinske firme, ali bojim se da neće imati ni blizu takav efekt na BDI kao što je bio slučaj Kine.

Pa nije Brazil Kina da mora uvoziti rudu, kada su uz Australiju najveći svjetski izvoznici željezne rudače, ne treba njima nikakav uvoz. A dok nema potrebe za brodovima u ovoj priči nema ništa ni za BDI. Jedino eventualno može doći do kuršlusa ako se baš 2016.g. naglo povisi svjetska potražnja, pa usfali i ova standardna brazilska tura zbog njihovih osobnih potreba. To bi možda moglo biti zanimljivo. Ali vjerojatno će Brazil to uspjeti namiriti povećanom vlastitom proizvodnjom (za što ima snage) tako da bi prekooceanski prijevoz trebao ostati neokrznut.

Uostalom, ne vrijedi to ovdje i sada raspravljati, do 2016. godine ko živ ko mrtav. Za tih 7 godina koliko trebamo čekati na OI u Brazilu možeš napraviti dijete i poslat ga u školu, eto toliko trebaš čekati. A ionako ova priča nema utjecaja na cijenu dionice ni izdaleka. Pa tako ni ja ne znam zašto ovo uopće toliko komentiram, valjda mi je dosadno.
[smiley]

Ovaj zadnji mali rally od dva dana na BDI pripisujem isključivo ugljenu, a ta rudača uz željeznu rudu i žitarica najviše utječe na vozarine u bulk sektoru. Frapantan je broj cape size novogradnji što stižu u 4Q 2009 i 1Q 2010, pa želim vjerovati da je pred nama duga hladna zima i puno zahtjeva termoelektrana na ugljen za "pogonskim gorivom", a pomoglo bi da kinezi nastave kupovati miljun vozila mjesečno jer netko to mora proizvesti. Sretan sam ujedno što naši brodari uglavnom imaju panamax i supramax flotu, tu je situacija ipak nešto povoljnija, pa se ATPL čini dobrim shelter from the storm u ovim turbulentnim vremenima.
Ipak, primjetna je suzdržanost prodavatelja na zse u posljednje vrijeme što me raduje, samo da S&P 500 ne zaroni previše i nezaposlensot USA ne probije granicu od 10%, u tom slučaju možemo se nadati laganom oporavku, jer nas u suprotnom ni BDI na 3000 neće pomaći sa mjesta.

Evo jedno dobro razmišljanje zašto će najvjerovatnije biti otkazano puno novogradnji,jednostavno nema tko to financirati,brodovi su ugovoreni po puno većim cijenama nego šta je danas tržišna vrijednost i bolje je odustat i popušiti kaparu nego plačati i 50% veću cijenu(panamaxi prije 2god. 80mil.$,danas 42mil.$)

Some quick math on the orderbook:

The current dry bulk orderbook is ~240mm dwts (adjusted for 25mm dwt deliveries in ’09). Assuming newbuild market values of $65mm and $35mm for Capesize and Panamax vessels, respectively. The current market value of this remaining orderbook is around ~$110bn.

Nonetheless, these orders were placed at prices ~75% higher than current market. Therefore, the paper value of this orderbook could be as much as $200bn. Most believe only 50% of the financing for the remaining orderbook is in place.

Given the current situation, nearly $100bn of new capital will need to be raised to finance the current orderbook. Moreover, this current orderbook has lost nearly $100bn of market value. This means that if new capital were to come in…they would just be financing previous owner loses.

This leaves the shipbuilding industry in a tough spot. Most newbuilds were ordered with only 10% deposits. Therefore, 50% of additional payments would go towards funding loses. At this point it makes sense for most shipowners to default. A 10% lose is better than a 50% lose.

Will private capital come in and buy these vessels at new market prices? Will shipbuilders re-negotiate? Or will these canceled ships never be built?

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham


Kakav če utjecaj imati to što je Brazil tj.Rio de Janeiro dobio olimpijske igre 2016 g.?Znam da je daleko 2016 ali svi znamo što se događalo 2008 sa Kinom i izgradnjom potrebnih kapaciteta u sličnoj situaciji je i Brazil koji je uz Kinu i Indiju velesila u nastajanju,evo nekih zanimljivih podataka o proračunu i izgradnji za OI 2016

Broj stanovnika u Brazilu: 187.570 milijuna

Pa pobogu Brazil je najveći svjetski izvoznik rudače, imat će utjecaja jedino ako atlantska počne svojim panamax-ima i plovit po Amazoni.

Proračun: 11.1 milijarda dolara za izgradnju objekata, 5.5 milijardi za prometna infrastruktura, 2.2 za troškove kandidature, 813 milijuna za sigurnost, 770 milijuna eura za energetske projekte, 479 milijuna eura za sportske objekte

Prihodi: milijarda dolara od MOO, 570 milijuna od sponzora, 406 milijuna od prodaje ulaznica

Sportski objekti: 29 objekata plus četiri nogometna stadiona. Trenutačno je izgrađeno 18 objekata. U Olimpijskom parku će biti 10 sportskih objekata, a ostali u krugu 40 kilometara.

Otvaranje i zatvaranje: Na Maracani

Olimpijsko selo: 34 zgarde sa apartmanima s ukupno 17,700 ležajeva koji će se nakon OI prodati

Smještajni kapaciteti: 1.700 hotela sa 13.000 hotelskih ležajeva, 25.000 apartmana, 8.500 ležajeva na brodovima-hotelima, 20.000 ležajeva za medije.
Problemi – visoka stopa kriminala, nedovoljan broj hotelskog smještaja, nedovoljan prihod od sponzora.

"Kupujte zemlju, ona se više ne proizvodi"

Jel triba zvati SDA za dionice iz dividende??????

Neki su spominjali da će dividenda biti do 30.09., međutim izgleda da još ništa, ima li netko kakvu novu inf. kad će bit isplata?

14.04.2008.

ovisno sukizim brokerima su dionice registrirane. u biti, ako su kod brokera, samo lezi. ne treba zvat sda. sad će, mislim već u pon.
pa ne mislte valjda prodavat????

Do 17.11.o9 će biti upisane.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

@gardist
"Frapantan je broj cape size novogradnji što stižu u 4Q 2009 i 1Q 2010….."

Daj malo konkretnije, neki link, inače ispada običan druk
[tongue]


Evo jedno dobro razmišljanje zašto će najvjerovatnije biti otkazano puno novogradnji,jednostavno nema tko to financirati,brodovi su ugovoreni po puno većim cijenama nego šta je danas tržišna vrijednost i bolje je odustat i popušiti kaparu nego plačati i 50% veću cijenu(panamaxi prije 2god. 80mil.$,danas 42mil.$)

odlično razmišljanje i vrlo pametan razlog za otkazivanje novogradnji…
razmislimo li i sami kako će jedan brodar koji se "zaletio" 2007. i naručio npr. panamax za 80 mil.$
istresti još 72 mil.$ za brod koji će mu donositi cca. 20.000$ dnevno po ovim vozarinama postaje potpuno razumno otkazivanje takvog broda do daljnjeg… za tih 72 mil.$ moguće je kupiti 2 vrlo mlada polovna panamaxa…
zato mislim da će se obistiniti predviđanja o velikim otkazivanjima novogradnji što ćemo naravno moći provjeriti tek na kraju godine kada se podvuče crta…ne bi me čudilo da se plasira i održava teza o strašnom rastu novogradnji kako bi se istisnulo što više starih podrtina u rezališta jer svakako će prije ili kasnije doći do rasta svjetske flote …
uostalom i sami smo se ovdje pitali da li je trebalo naručivati cape ili ne, i na kraju se ispostavilo kako je otkazan i to već 2 puta, prvi put je AP dobila priliku otkupiti novogradnju od nekog a zatim i sama odustala…pitanje je koliko je takvih brodova u knjigama narudžbi za koje još nije ni izrezan čelik…ali vidjet ćemo i sami uskoro kada se sve zbroji…bude li drastičnih promjena u tim brojevima mogli bi i brodari doživjeti novi procvat jer mislim da su sve negativne vijesti odavno uračunate u cijene dionica

Dečki, pa iscrpili ste sve teorije o rastu i padu brodara…..zašto je moja teorija lošija od Vaše?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

New Report

Close