Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Bruxelles želi bolju zaštitu poslovnih tajni

Autor: Poslovni dnevnik
02. prosinac 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Cilj je povećanje povjerenja/ Vjeran Zganec-Rogulja/PIXSELL

Cyber kriminal i industrijska špijunaža nažalost su dio svakodnevnice europskih tvrtki.

Bruxelles Europska komisija predložila je prošli tjedan nacrt direktive za bolju zaštitu poslovnih tajni, prenose europski mediji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Cyber kriminal i industrijska špijunaža nažalost su dio svakodnevnice europskih tvrtki", rekao je europski povjerenik za unutarnje tržište Michel Barnier, istaknuvši da bi prijedlog zakona trebao povećati povjerenje tvrtki, znanstvenika i inovatora u EU i potaknuti ih na ulaganja u nova znanja. Poslovne tajne, zvane i "povjerljive poslovne informacije" ili "neobjavljene informacije", koriste tvrtke svih veličina u svim gospodarskim sektorima kako bi zaštitile čitav niz različitih informacija. To može biti proizvodni proces guma Michelin, recept za neku tradicionalnu slasticu, tehnologija i znanje u proizvodnji Airbusa ili Googleov algoritam za pretraživanje interneta. Poslovne tajne osobito su važne za male tvrtke koje nemaju ljudske niti financijske resurse za zaštitu intelektualnog vlasništva većih razmjera.

Bruxelles Europska komisija predložila je prošli tjedan nacrt direktive za bolju zaštitu poslovnih tajni, prenose europski mediji.

"Cyber kriminal i industrijska špijunaža nažalost su dio svakodnevnice europskih tvrtki", rekao je europski povjerenik za unutarnje tržište Michel Barnier, istaknuvši da bi prijedlog zakona trebao povećati povjerenje tvrtki, znanstvenika i inovatora u EU i potaknuti ih na ulaganja u nova znanja. Poslovne tajne, zvane i "povjerljive poslovne informacije" ili "neobjavljene informacije", koriste tvrtke svih veličina u svim gospodarskim sektorima kako bi zaštitile čitav niz različitih informacija. To može biti proizvodni proces guma Michelin, recept za neku tradicionalnu slasticu, tehnologija i znanje u proizvodnji Airbusa ili Googleov algoritam za pretraživanje interneta. Poslovne tajne osobito su važne za male tvrtke koje nemaju ljudske niti financijske resurse za zaštitu intelektualnog vlasništva većih razmjera.

Autor: Poslovni dnevnik
02. prosinac 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close