Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Vipnetu prihod porastao 2,4 posto na 130,1 milijun eura

Autor: Darko Bičak
25. travanj 2018. u 22:01
Podijeli članak —
Jirí Dvorjančanský, čelnik Vipneta/Slavko Midžor/PIXSELL

U mobilnom segmentu imali su ih 1,76 milijuna, a u fiksnim uslugama 295 tisuća.

Vipnet je u prvom tromjesečju ostvario 103,1 milijun eura prihoda ili 2,4 posto više nego u istom razdoblju 2017., stoji u konsolidiranim rezultatima Telekom Austrija Grupe, a u sklopu čega su objavljeni i Vipnetovi rezultati.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ističe se da je hrvatski operater u prvom tromjesečju zabilježio snažnu operativnu učinkovitost zahvaljujući širenju optičke mreže, odnosno intenzivnom razvoju i mobilne i fiksne mreže.

Vipnet je u prvom tromjesečju ostvario 103,1 milijun eura prihoda ili 2,4 posto više nego u istom razdoblju 2017., stoji u konsolidiranim rezultatima Telekom Austrija Grupe, a u sklopu čega su objavljeni i Vipnetovi rezultati.

Ističe se da je hrvatski operater u prvom tromjesečju zabilježio snažnu operativnu učinkovitost zahvaljujući širenju optičke mreže, odnosno intenzivnom razvoju i mobilne i fiksne mreže.

"Ukupno smo u tom razdoblju investirali 13,8 milijuna eura. U mobilnom segmentu ostvarili smo pozitivan rezultat, s porastom ukupnog broja korisnika za 2,9 posto, na 1,76 milijuna, kao i s 13-postotnim porastom broja pretplatnika, dok su u prepaidu zabilježili pad od 7,6 posto u odnosu na prvo tromjesečje 2017.

Prosječan prihod po korisniku-ARPU iznosio je 11,2 eura, što je 0,8 posto manje nego u prvom kvartalu 2017., a zbog nižih prihoda od interkonekcije.

Kombinacijom fiksnih i mobilnih tehnologija i uz Homebox usluge, u sve dijelove Hrvatske doveli smo i velike brzine širokopojasnog interneta, slijedom čega vidimo i povećanje od 35,5 posto u kategoriji mobilnog broadbanda", ističu iz Vipneta.

U fiksnom segmentu u prvom ovogodišnjem tromjesečju zabilježili su rast prihoda od 7,9 posto, ali i pad broja kućanstava koja koriste fiksne komunikacijske i TV usluge, za 3,3 posto, na 295 tisuća, dok je broj fiksnih širokopojasnih linija smanjen za 2,3 posto, a broj korisnika fiksne telefonije za 4,4 posto u odnosu na iste mjesece prošle  godine.

Autor: Darko Bičak
25. travanj 2018. u 22:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close