Širenje u osiguranju i ICT-u, konsolidacija brendova i snažno ulaganje u LTE glavni su smjerovi razvoja Vipneta u ovoj godini. Najavio je to u srijedu u Zagrebu čelnik Vipneta Jiri Dvorjančansky nakon što je predstavio rezultate za prošlu godinu. Prihod Vipneta u 2015. godini pao je 1,8 posto, na 371,3 milijuna eura, a operativna dobit smanjila se 1,5 posto, na 83 milijuna eura, objavila je kompanija. No, Dvorjančansky ističe da je zadovoljan.
Preokrenuli trend
"Preokrenuli smo trend kako po pitanju rezultata, tako i profitabilnosti i broja korisnika, a to se vidi na našim rezultatima iz tromjesečja u tromjesečje", kaže Dvorjančansky. Najbolji pokazatelj je rast broja korisnika fiksnih usluga 28,9 posto, na 283,4 tisuće na kraju prošle godine. Kako je većina korisnika prelazila na pakete usluga, mjesečni prihod po korisniku Vipnetovih fiksnih usluga, što uključuje usluge pod brendovima Vip, Amis i B.net, porastao je 2,9 posto, na 22 eura. Tako je broj korisnika IPTV, kabelske i satelitske televizije koje nude Vipnetovi brendovi porastao 12,5 posto, a fiksnih telefonskih usluga 36,8 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu