Vetropack straža izvijestila je o poslovanju u 2012. godini. Teške gospodarske prilike u Hrvatskoj – nezaposlenost, nelikvidnost, smanjenje potrošačke moći – rezultirale su smanjenjem prodaje staklene ambalaže na domaćem tržištu (32 posto od ukupne prodaje), stoji u priopćenju kompanije.
Unatoč tome, Vetropack Straža je u 2012. godini ostvarila ukupan prihod od 720.603 tisuća kuna što je 1,3 posto više nego u 2011. Prodano je 894 milijuna staklenih jedinica. Izvezeno je 68 posto od ukupne prodaje, od čega većina u države regije. Udjeli Vetropack Straže na tim tržištima su, zahvaljujući zamjenama ambalaže u Carlsbergu (Srbija) i Banjalučkoj pivovari, ostali uglavnom na istoj razini kao u 2011.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu