Mala tiskara IBL koju su silom prilika 1992. godine osnovala s vlasitith 70.000 tadašnjih maraka tri razvojačena branitelja u Osijeku, Boris Matešić, Luka Šarić i Ivan Serdarušić, razvila se danas u poslovnu grupu s 40-ak zaposlenih i godišnjim prihodom od 15-ak milijuna kuna.
IBL, (ime tvrtke označava inicijale imena osnivača), u početku je nudio klasične tiskarske usluge iskorištavajući situaciju na tržištu zbog problema u koje se zapale neke velike "društvene" tiskare s tog područja. No, s vremenom je bilo sve manje potražnje za takvom djelatnošću pa su suvlasnici odlučili proširiti biznis i na kreativni sektor te je 1997. godine nastao i MIT studio dizajn. Kasnije je upravo MIT preuzeo primat, kako po broju zaposlenih, tako i po ostvarenom prihodu, a najzaslužniji za to je vlastiti brend "lega-lega". Radi se o dizajnerskom uratku vlastitog kreativnog tima koji se tržišno realizirao kroz proizvode kao što su rokovnici, bilježnice, kajdanke i sl., a u novije vrijeme i na majicama s "angažiranim" porukama na sebi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu