U svijetu se nosi više od 200.000 njihovih artikala

Autor: Marija Crnjak , 03. veljača 2021. u 12:35
Foto: PD

Tvrtka ima asortiman s više od 1000 artikala, zapošljava 170 ljudi, lani je izgradila i novi logistički centar.

Hrvatski proizvođač zaštitne i radne odjeće Hemco iz Đakova u tom je gradu otvorio svoj prvi Hemco Workwear Store, spoj trgovine i izložbenog salona. U novootvorenoj trgovini moći će se vidjeti i isprobati radna i zaštitna odjeća namijenjena svim industrijama za koje se Hemco specijalizirao tijekom gotovo trideset godina poslovanja. Radi se o odjeći za građevinare, zavarivače, vatrogasce, zaštitare, medicinsko osoblje, farmaceute, prijevoznike i logističare, radnike u šumarstvu, poljoprivredi i hortikulturi, energetici.

“Našu odjeću i opremu koriste profesionalci iz različitih industrija koji se bave zahtjevnim fizičkim poslovima i koji su svakodnevno izloženi posebnim naporima i rizicima. Upravo zato smatramo da oni zaslužuju i odgovarajuću lokaciju gdje mogu doći, pogledati i probati odjeću i opremu, pažljivo osmišljenu i izrađenu kako bi im osigurala veću sigurnost, bolju vidljivost i jednostavniji rad”, poručio je prilikom otvorenja Slobodan Mihalj, vlasnik i član Uprave tvrtke koja u asortimanu nudi više od 1000 različitih artikala, od odjeće i obuće do rukavica i zaštitne opreme, a na čijem razvoju radi tim stručnjaka. Proizvodnja se odvija u modernom pogonu s najnovijim strojevima i procesima za svaki korak u proizvodnji, poput krojenja, šivanja, vezenja i tiskanja, a brzinu i agilnost kompaniji jamči i vlastita flota vozila te logistički centar, ističu u kompaniji koja trenutačno zapošljava više od 170 osoba. Također, u Hrvatskoj i svijetu trenutačno se nosi oko 200.000 njihovih proizvoda. Tvrtka je u 2019. godini ostvarila prihod od 63,7 milijuna kuna, uz dobit od 2,8 milijuna kuna. U 2020. je Hemco uspio započeti i završiti investicije u vrijednosti od gotovo 5 milijuna kuna u novi logistički centar u Đakovu, otkrio je član Uprave Krešimir Bogunović.

“Intenzivirali smo aktivnosti na razvoju svojih novih proizvoda, proveli proceduru dobivanja certifikata NATO prema normi AQAP 2110 te stvorili pretpostavke za iskorak na nova tržišta u tom segmentu proizvoda, te na kraju uspješno prošli kroz proces rebrandinga. Početkom 2020. godine u samo dva tjedna organizirali smo i proizveli više od 180 tisuća pamučnih maski kad ih nije bilo na tržištu te tako dali svoj doprinos u početku epidemije u Hrvatskoj, s ukupnim donacijama u vrijednosti od 150 tisuća kuna. Održali smo punu popunjenost kapaciteta te dodatno zapošljavali visokoobrazovane i kvalificirane stručne radnike. Očekujemo da će sve to dati rezultate u budućnosti”, kaže Krešimir Bogunović iz Hemca.

Komentirajte prvi

New Report

Close