Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tvrtka Moja-Trgovina.net ostvarila u godinu dana rast od 200 posto

Autor: Darko Bičak
03. prosinac 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Hrvati sumnjičavi prema kupnji na Internetu, no predviđanja su da će do 2010. trošiti 1,2 milijardu USD

Preliminarni izračuni IDC-a govore da će online trgovina u Hrvatskoj ove godine premašiti vrijednost od četiri milijarde kuna, što čini gotovo 30-postotno povećanje prometa nego u prošloj godini, kada je ona iznosila oko 3,2 milijarde kuna. Online trgovina u Hrvatskoj stalno bilježi stabilan rast, kako u maloprodaji, tako i u veleprodaji što je podloga za razvoj kompanija u tom sektoru. Jedna od takvih je i Moja-Trgovina-net koja je samo u zadnjih godinu dana ostvarila povećanje prometa od 200 posto. “Situacija na hrvatskom e-tržištu se popravlja. Tvrtke su uvidjele da nije dovoljno postaviti web stranicu na Internet. Svakih nekoliko dana vidimo da je neka tvrtka pokrenula vlastitu web trgovinu i stalno dobivamo informacije da je nova web trgovina u planu. Krajem prošle godine izradili smo indeks hrvatskih web trgovina u kojem su popisane sve hrvatske web trgovine koje smo mogli pronaći. Upisali smo kojim se prodajnim programima bave, koji su načini plaćanja podržani, te smo dali informacije o sigurnosti kupnje. Podatke stalno održavamo, a upis web trgovine u indeks je besplatan. Analize koje smo proveli upućuju na to da postoji negdje oko 250-300 web trgovina u Hrvatskoj, što smatramo vrlo malom brojkom. Međutim, to ćemo nastojati promijeniti”, kaže Siniša Cvjetković iz Moja-Trgovina.Net. Koncept Moja-Trgovina.net, kako objašnjava Cvjetković, uvelike se razlikuje od dosadašnje prakse hrvatskih IT tvrtki. Ova kompanija ne prodaje softver za web trgovine, već tvrtkama nudi postavljanje i posluživanje (hosting) web trgovina na Internetu, na portalu Moja-Trgovina.net i kod poslužitelja smještenih u prostorijama renomiranog hrvatskog Internet prividera, na brzoj Internet vezi. Od trgovca se ne zahtijeva nikakvo ulaganje u hardver ili softver za web trgovinu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Jedino što je potrebno je osobno računalo s povremenim ili stalnim priključkom na Internet radi održavanja katalog proizvoda i primanja pristigle narudžbe. Posebna pozornost pridaje se zaštiti kartičnih i ostalih transakcija te zaštiti od virusa i neovlaštenih upada na poslužitelj. Takvim pristupom postiže se znatna ušteda u investiciji trgovca, odnosno znatno smanjenje troškova u pogledu softvera internetske trgovine i sistemskog softvera, hardvera, linka, te naposljetku ljudi koji održavaju sustav. Poslovanje tvrtke Moja trgovina obuhvaća sve od upisa i održavanja podataka kataloga artikala koji se prodaju online preko detaljno definiranih načina plaćanja koje podržava pojedina tvrtka do definiranja načina dostave robe, međusobnog povezivanja proizvoda radi promocije i uputa o radu na održavanju podataka. “Posebno vrijednim ističemo iskustvo u području izvođenja sustava veleprodajnih i distribucijskih trgovina, s naglaskom na povezivanje s internim sustavom trgovca i partnerima u distribucijskom lancu. Naša prednost je u tome što možemo osmisliti i savjetovati klijenta u ‘izlasku’ na Internet, a također možemo ponuditi i odgovarajuće tehničko rješenje i izvesti ga. To nam omogućuje dugogodišnje iskustvo naših školovanih savjetnika, arhitekata i inženjera, jednako kao i direktna partnerstva s ustanovama koje posluju na Internetu i sudjeluju u procesu prodaje”, kaže Siniša Cvjetković iz Moja-Trgovina.net.

Preliminarni izračuni IDC-a govore da će online trgovina u Hrvatskoj ove godine premašiti vrijednost od četiri milijarde kuna, što čini gotovo 30-postotno povećanje prometa nego u prošloj godini, kada je ona iznosila oko 3,2 milijarde kuna. Online trgovina u Hrvatskoj stalno bilježi stabilan rast, kako u maloprodaji, tako i u veleprodaji što je podloga za razvoj kompanija u tom sektoru. Jedna od takvih je i Moja-Trgovina-net koja je samo u zadnjih godinu dana ostvarila povećanje prometa od 200 posto. “Situacija na hrvatskom e-tržištu se popravlja. Tvrtke su uvidjele da nije dovoljno postaviti web stranicu na Internet. Svakih nekoliko dana vidimo da je neka tvrtka pokrenula vlastitu web trgovinu i stalno dobivamo informacije da je nova web trgovina u planu. Krajem prošle godine izradili smo indeks hrvatskih web trgovina u kojem su popisane sve hrvatske web trgovine koje smo mogli pronaći. Upisali smo kojim se prodajnim programima bave, koji su načini plaćanja podržani, te smo dali informacije o sigurnosti kupnje. Podatke stalno održavamo, a upis web trgovine u indeks je besplatan. Analize koje smo proveli upućuju na to da postoji negdje oko 250-300 web trgovina u Hrvatskoj, što smatramo vrlo malom brojkom. Međutim, to ćemo nastojati promijeniti”, kaže Siniša Cvjetković iz Moja-Trgovina.Net. Koncept Moja-Trgovina.net, kako objašnjava Cvjetković, uvelike se razlikuje od dosadašnje prakse hrvatskih IT tvrtki. Ova kompanija ne prodaje softver za web trgovine, već tvrtkama nudi postavljanje i posluživanje (hosting) web trgovina na Internetu, na portalu Moja-Trgovina.net i kod poslužitelja smještenih u prostorijama renomiranog hrvatskog Internet prividera, na brzoj Internet vezi. Od trgovca se ne zahtijeva nikakvo ulaganje u hardver ili softver za web trgovinu.

Jedino što je potrebno je osobno računalo s povremenim ili stalnim priključkom na Internet radi održavanja katalog proizvoda i primanja pristigle narudžbe. Posebna pozornost pridaje se zaštiti kartičnih i ostalih transakcija te zaštiti od virusa i neovlaštenih upada na poslužitelj. Takvim pristupom postiže se znatna ušteda u investiciji trgovca, odnosno znatno smanjenje troškova u pogledu softvera internetske trgovine i sistemskog softvera, hardvera, linka, te naposljetku ljudi koji održavaju sustav. Poslovanje tvrtke Moja trgovina obuhvaća sve od upisa i održavanja podataka kataloga artikala koji se prodaju online preko detaljno definiranih načina plaćanja koje podržava pojedina tvrtka do definiranja načina dostave robe, međusobnog povezivanja proizvoda radi promocije i uputa o radu na održavanju podataka. “Posebno vrijednim ističemo iskustvo u području izvođenja sustava veleprodajnih i distribucijskih trgovina, s naglaskom na povezivanje s internim sustavom trgovca i partnerima u distribucijskom lancu. Naša prednost je u tome što možemo osmisliti i savjetovati klijenta u ‘izlasku’ na Internet, a također možemo ponuditi i odgovarajuće tehničko rješenje i izvesti ga. To nam omogućuje dugogodišnje iskustvo naših školovanih savjetnika, arhitekata i inženjera, jednako kao i direktna partnerstva s ustanovama koje posluju na Internetu i sudjeluju u procesu prodaje”, kaže Siniša Cvjetković iz Moja-Trgovina.net.

Hrvati skeptični

Hrvati su još sumnjičavi pri kupnji na Internetu, međutim, trend povećanja online transakcija pokazuje da se i ta činjenica uvelike mijenja. Najuspješnije online trgovine su one koje se bave prodajom računala i računalne opreme, trgovine bijele tehnike i potrošačke elektronike, te trgovine kataloškom prodajom i knjižare. Na području online poslovanja u Hrvatskoj dobre rezultate imaju i turističke agencije i aviokompanije, međutim, tu je bitno istaknuti velik broj kupaca – stranaca koji zakupljuju turističke i poslovne aranžmane u Hrvatskoj pa pritom koriste usluge online trgovina Hrvatskih tvrtki. Predviđanja analitičara govore da će u idućih godina e-trgovina u Hrvatskoj rasti prosječno 20% godišnje.




Autor: Darko Bičak
03. prosinac 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close