Cristian Cring, potpredsjednik Japan Tobacco International Adriatica, koji je u srijedu u Zagrebu bio sudionik panela na konferenciji "Tržišno natjecanje u Hrvatskoj – Europska perspektiva", ocijenio je da se većina trgovaca u Hrvatskoj ponaša kao u vrijeme komunizma.
"Potrošači u Hrvatskoj nemaju izbora. Turisti tako ne mogu naći brendove cigareta koje vole, a da bi ih našli, katkad moraju hodati i do dva kilometra", rekao je Cring. Dodao je kako se Japan Tobacco unatoč tomu što je 2002. otišao iz Hrvatske odlučio prije dvije i pol godine vratiti zato što je država ukinula ograničavajuće stavke u zakonu povezane s oporezivanjem, koje su do tada išle na ruku drugoj tvrtki, time aludirajući na Adrisove duhanske pogone. Odgovor na ove optužbe Cringu je dala Ljerka Puljić, starija izvršna potpredsjednica Uprave Agrokora, koja smatra da hrvatski potrošači imaju izbora, posebice kada je o Konzumu riječ. Spomenula je kako Agrokoru nije cilj protežirati ni jednog proizvođača duhanskih proizvoda jer oni od toga nemaju koristi, a tako je tvrdi i u slučaju drugih proizvoda koji se mogu pronaći na prodajnim mjestima te tvrtke. Miljenko Vaić, direktor prodaje Nestléa, zaključio je da kontrola tržišnog natjecanja u Hrvatskoj ide uzlaznom putanjom kako se država približava ulasku u Europsku uniju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu