Jedan od osnivača Degoridana Tomislav Grubišić više nije direktor u toj tvrtki pa u upravljanju ostaje samo Daniel Ackermann.
Grubišić, prema podacima Sudskog registra, ostaje izvršni direktor Bornfighta. Nakon uspješne karijere u agenciji Degordian i razvoju alata Mediatoolkit, Grubišić je 2018. pokrenuo Bornfight s vizijom izgradnje vlastitih digitalnih proizvoda i tvrtki. Pod njegovim vodstvom Bornfight se transformirao iz agencije u “venture builder” – model koji spaja razvoj softvera, poslovnu strategiju i dizajn s ciljem stvaranja održivih startupa. Svi zaposlenici Bornfighta, njih 90, dobili su pravo na udio u vlasništvu tvrtke, što Grubišić smatra imperativom za zapošljavanje ljudi u IT sektoru s obzirom na veliki nedostatak radne snage.
Grubišić je s Ackermannom pokrenuo Degordian sada već davne 2009. pod imenom iSTUDIO. Degordian danas djeluje kao jedna od najistaknutijih regionalnih agencija specijaliziranih za digitalni marketing, razvoj softvera i employer branding. Kroz godine je izrasla u grupaciju s više specijaliziranih timova i uredima u Zagrebu, Mostaru i Beogradu, a poznata je i po snažnoj internoj kulturi te višestrukim nagradama za najboljeg poslodavca. Prvi ured izvan Hrvatske Degordian je otvorio tri godine nakon osnivanja, u siječnju 2012. u Mostaru, a iste godine u travnju otvoren je i beogradski ured. Dugo su priželjkivali, a onda 2020. i ostvarili veliku želju da Degordian otvori ured u New Yorku.
Danas je Degordian zbilja daleko od social media agencije iz dnevnog boravka – danas je to internacionalna grupa specijaliziranih agencija sa zajedničkim ciljem da podignu poslovanje svojih klijenata na višu razinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu