Tedeschi biznis s čajevima prodao Spider grupi

Autor: Božica Babić , 22. prosinac 2015. u 14:47
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL

Ova transakcija, pojašnjavaju u Atlantic grupi, podrazumijeva objedinjavanje asortimana pod jedinstveni brend Naturavita, koji će se od od 1. siječnja 2016. naći u vlasništvu Spider grupe, dok se strateška suradnja dviju kompanija nastavlja kroz partnerstvo u distribuciji.

Cedevita, kompanija u sastavu Atlantic grupe, sa Spider grupom, svojim dugogodišnjim ugovornim partnerom u proizvodnji čajeva poznatih pod brendovima Cedevita i Naturavita, potpisala je ugovor o kupoprodaji  poslovanja s čajevima.

Ova transakcija, pojašnjavaju u Atlantic grupi, podrazumijeva objedinjavanje asortimana pod jedinstveni brend Naturavita, koji će se od  od 1. siječnja 2016. naći u vlasništvu Spider grupe, dok se strateška suradnja dviju kompanija nastavlja kroz partnerstvo u distribuciji. Atlantic grupa obvezala se kroz svoju  distributivnu mrežu nastaviti plasman ukupnog asortimana čajeva na svim tržištima gdje prisutna i to u maloprodaji te u HoReCa kanalu.

Atlantic grupa odluku o izdvajanju i prodaji ukupnog poslovanja čajevima donijela kako bi se poslovni fokus Cedevite u cijelosti usmjerio na osnovni biznis – vitaminske instant napitke.

Čajevi pod brendovima Cedevita i Naturavita imaju udio od 15,5 posto i drugi su igrač na hrvatskom tržištu. U okviru Spider Grupe, novog vlasnika s ekstenzivnim iskustvom i ekspertizom u proizvodnji čajeva, asortiman će dobiti dodatan fokus, ističu u Atlantic grupi.

Spider grupa je vodeći regionalni proizvođač i prerađivač ljekovitog i aromatičnog bilja, te proizvoda na bazi ljekovitog bilja, sa sjedištem u Pitomači. U portfelju okuplja tvrtke Jan-spider koja se bavi preradom ljekovitog i aromatičnog bilja, Herbarium koji provodi opremanje gotovih proizvoda, Biofarma se bavi uzgojem ljekovitog bilja, a Đolta organizira uzgoj ljekovitog bilja u kooperaciji i otkupu. Sve aktivnosti provode se kroz koncept „od polja do stola“. 

Atlantic grupa je jedan od vodećih proizvođača hrane i pića u jugoistočnoj Europi s renomiranim brendovima koji su regionalni lideri (Cedevita, Smoki, Cockta, Bananica, Barcaffe, Grand kafa), ali ostvaruju zavidan uspjeh i u zemljama Istoka i Zapada Europe (Donat Mg, Argeta, Bakina tajna, Bebi). Kompanija ima preko 5000 zaposlenika na 12 tržišta, 19 proizvodnih pogona na području regije i u Njemačkoj te 16 distribucijskih centara iz kojih plasira proizvode na više od 50 tržišta.

Osnovni strateški smjer razvoja Atlantic grupe, ističu,  intenzivna je internacionalizacija poslovanja, primarno na tržišta zapadne Europe, gdje su već desetljećima prisutni kao vodeći proizvođač prehrane za sportaše (Multipower).

                                                                                   

Komentirajte prvi

New Report

Close