Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Suradnja kladionica Stanleybeta Hrvatske i Rumunjske

Autor: Rajka Ramić
26. travanj 2009. u 22:00
Podijeli članak —

Uvođenje prekograničnog poslovnog modela

Stanleybet Hrvatska, koji ima više od 150 poslovnica, u posljednje je vrijeme povećao svoju marketinšku suradnju sa Stanleybet Internationalom, kao i sa kompanijama koje drže njegovu lokalnu licencu u drugim državama Europe.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Osobito bliska suradnja ostvarena je sa marketingom Stanleybeta iz Rumunjske, u kojoj je ta kladionica prisutan već dugi niz godina. Stanleybet International je utemeljen 1997., a svoje poslovanje je izgradio na temelju Europskog prekograničnog poslovnog modela. Sada je vodeći maloprodajni prekogranični pružatelj usluga sportskog klađenja u Europi, a njegov pristup je različit u različitim državama. U Hrvatskoj, jednako kao u Rumunjskoj, Poljskoj i Belgiji, posluje preko lokano licenciranih partnera, koji zapošljavaju više od 2000 radnika. U drugim državama, poput Cipra, Njemačke i Italije posluje direktno, a kompanija trenutačno ima poteškoća sa širenjem poslovanja na Grčku u kojoj kockarski monopolist OPAP nije spreman prihvatiti konkurenciju. Hrvatska se, prema procjenama konzultantske tvrtke Global Betting & Gaming Consultants, čiji je osnivač Warwick Bartlet član Uprave Stanleybeta Hrvatska, smatra izuzetno konkurentnom po pitanju kladionica i klađenja. U njoj je, na primjer, broj kladionica u odnosu na broj stanovnika četiri puta veći nego u matičnoj zemlji Stanleybeta Velikoj Britaniji. Intenzivnija razmjena marketinških iskustava sa kladionicama Stanleybeta u drugim državama dio je zahuktavanja PR aktivnosti. Inače, Stanleybet International, koji sa ponosi činjenicom da je među prvim kompanijama u Velikoj Britaniji koje su dobile akreditaciju kodeksa društvene odgovornosti nedavno je donirao sredstva za pomoć žrtvama potresa u pokrajini Abruzzo u Italiji u kojoj također ima svoje kladionice.

Stanleybet Hrvatska, koji ima više od 150 poslovnica, u posljednje je vrijeme povećao svoju marketinšku suradnju sa Stanleybet Internationalom, kao i sa kompanijama koje drže njegovu lokalnu licencu u drugim državama Europe.

Osobito bliska suradnja ostvarena je sa marketingom Stanleybeta iz Rumunjske, u kojoj je ta kladionica prisutan već dugi niz godina. Stanleybet International je utemeljen 1997., a svoje poslovanje je izgradio na temelju Europskog prekograničnog poslovnog modela. Sada je vodeći maloprodajni prekogranični pružatelj usluga sportskog klađenja u Europi, a njegov pristup je različit u različitim državama. U Hrvatskoj, jednako kao u Rumunjskoj, Poljskoj i Belgiji, posluje preko lokano licenciranih partnera, koji zapošljavaju više od 2000 radnika. U drugim državama, poput Cipra, Njemačke i Italije posluje direktno, a kompanija trenutačno ima poteškoća sa širenjem poslovanja na Grčku u kojoj kockarski monopolist OPAP nije spreman prihvatiti konkurenciju. Hrvatska se, prema procjenama konzultantske tvrtke Global Betting & Gaming Consultants, čiji je osnivač Warwick Bartlet član Uprave Stanleybeta Hrvatska, smatra izuzetno konkurentnom po pitanju kladionica i klađenja. U njoj je, na primjer, broj kladionica u odnosu na broj stanovnika četiri puta veći nego u matičnoj zemlji Stanleybeta Velikoj Britaniji. Intenzivnija razmjena marketinških iskustava sa kladionicama Stanleybeta u drugim državama dio je zahuktavanja PR aktivnosti. Inače, Stanleybet International, koji sa ponosi činjenicom da je među prvim kompanijama u Velikoj Britaniji koje su dobile akreditaciju kodeksa društvene odgovornosti nedavno je donirao sredstva za pomoć žrtvama potresa u pokrajini Abruzzo u Italiji u kojoj također ima svoje kladionice.

Autor: Rajka Ramić
26. travanj 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close