Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Strateško partnerstvo Štroka i Artukovića

Autor: Eleonora Dukovac
26. lipanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Hotelska grupacija Jadranski luksuzni hoteli u svojim će objektima koristiti samo Franckove proizvode

Hotelska grupacija Jadranski luksuzni hoteli (JLH) potpisala je strateški ugovor o poslovnoj suradnji s kompanijom Franck čime su se obvezali da će u svojim hotelima ekskluzivno koristiti proizvode iz njihova širokog asortimana.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U utorak su ga potpisali predsjednici uprava ovih kompanija Goran Štrok i Dubravko Artuković istaknuvši kako je početak zajedničke suradnje bio logičan slijed pošto su kao lideri, svatko u svom segmentu poslovanja, već procijenili da je obostran interes međusobno surađivati. Franck se pohvalio kako su unatoč jakoj svjetskoj i domaćoj konkurenciji, u više od 115 godina postojanja uspjeli sačuvati ime i imidž, te obraniti vodeću poziciju na hrvatskom tržištu kave, čajeva, snack-proizvoda i niza drugih prehrambenih proizvoda. Štrokova grupacija ističe, pak, kako ostvaruju iznadprosječne financijske i fizičke rezultate poslovanja koji se mogu mjeriti s konkurentima u mediteranskim zemljama, a znatno su i iznad prosjeka hotela u Hrvatskoj. Na razini čitave grupacije hoteli JLH-a u prošloj godini ostvarili su prosječnu cijenu sobe od 135 eura, uz zauzetost kapaciteta od 60 posto, dok je hrvatski hotelski prosjek 61 euro, uz 44-postotnu prosječnu zauzetost kapaciteta. Gotovo 39 tisuća eura iznosio je ostvareni poslovni prihod po sobi na razini hotela grupacije, a prosjek hotela u Hrvatskoj je 15 tisuća eura. Potpisivanje ugovora o poslovnoj suradnji bio je i prigoda za predstavljanje novog premium proizvoda Francka – Superiore Espresso, najnovijeg premium brenda espresso kava, namijenjen njihovim partnerima i klijenteli dubljega džepa. Iz Jadranskih luksuznih hotela priopćuju kako će usporedo s uvođenjem premium proizvoda, zajedno s novim strateškim partnerom, uskoro predstaviti projekt “coffee culture”.

Hotelska grupacija Jadranski luksuzni hoteli (JLH) potpisala je strateški ugovor o poslovnoj suradnji s kompanijom Franck čime su se obvezali da će u svojim hotelima ekskluzivno koristiti proizvode iz njihova širokog asortimana.

U utorak su ga potpisali predsjednici uprava ovih kompanija Goran Štrok i Dubravko Artuković istaknuvši kako je početak zajedničke suradnje bio logičan slijed pošto su kao lideri, svatko u svom segmentu poslovanja, već procijenili da je obostran interes međusobno surađivati. Franck se pohvalio kako su unatoč jakoj svjetskoj i domaćoj konkurenciji, u više od 115 godina postojanja uspjeli sačuvati ime i imidž, te obraniti vodeću poziciju na hrvatskom tržištu kave, čajeva, snack-proizvoda i niza drugih prehrambenih proizvoda. Štrokova grupacija ističe, pak, kako ostvaruju iznadprosječne financijske i fizičke rezultate poslovanja koji se mogu mjeriti s konkurentima u mediteranskim zemljama, a znatno su i iznad prosjeka hotela u Hrvatskoj. Na razini čitave grupacije hoteli JLH-a u prošloj godini ostvarili su prosječnu cijenu sobe od 135 eura, uz zauzetost kapaciteta od 60 posto, dok je hrvatski hotelski prosjek 61 euro, uz 44-postotnu prosječnu zauzetost kapaciteta. Gotovo 39 tisuća eura iznosio je ostvareni poslovni prihod po sobi na razini hotela grupacije, a prosjek hotela u Hrvatskoj je 15 tisuća eura. Potpisivanje ugovora o poslovnoj suradnji bio je i prigoda za predstavljanje novog premium proizvoda Francka – Superiore Espresso, najnovijeg premium brenda espresso kava, namijenjen njihovim partnerima i klijenteli dubljega džepa. Iz Jadranskih luksuznih hotela priopćuju kako će usporedo s uvođenjem premium proizvoda, zajedno s novim strateškim partnerom, uskoro predstaviti projekt “coffee culture”.

Autor: Eleonora Dukovac
26. lipanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close