Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Splitski Tommy napušta NTL

Autor: Božica Babić
08. prosinac 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Splitska tvrtka Tommy, čija je pretežna djelatnost maloprodaja, dvadesetu obljetnicu svoga rada dočekat će dogodine kao solo igrač među brojnom konkurencijom na hrvatskom tržištu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tommy je osnovan 1992. a od prvog siječnja 2012. više neće biti “kamen temeljac” grupacije Narodni trgovački lanac, koju je registrirao 2004. u supartnerstvu s tvrtkom Kerum u vlasništvu Željka Keruma, riječkim Plodinama Mile Ćurkovića i Presoflexom iz Požege, čiji je vlasnik u tom trenutku bio Josip Galić.

Splitska tvrtka Tommy, čija je pretežna djelatnost maloprodaja, dvadesetu obljetnicu svoga rada dočekat će dogodine kao solo igrač među brojnom konkurencijom na hrvatskom tržištu.

Tommy je osnovan 1992. a od prvog siječnja 2012. više neće biti “kamen temeljac” grupacije Narodni trgovački lanac, koju je registrirao 2004. u supartnerstvu s tvrtkom Kerum u vlasništvu Željka Keruma, riječkim Plodinama Mile Ćurkovića i Presoflexom iz Požege, čiji je vlasnik u tom trenutku bio Josip Galić.

“Tommy sporazumno s ostalim članicama istupa iz NTL-a i nastavlja poslovanje samostalno s jasno definiranim razvojnim planovima,” potvrdio nam je Dario Mamić, član Uprave ističući kako njihov cilj i dalje ostaje “kontinuirano jačanje tržišne pozicije sve do trenutka kada će Tommy postati prepoznatljiv kao jedan od najznačajnijih maloprodajnih subjekata u Hrvatskoj”.

Medijska nagađanja o odlasku pojedinih članica prošli je tjedan potvrdio i Martin Evačić, predsjednik Uprave NTL-a ne otkrivši ipak tko napušta ekipu. Kao i u sportu i ovdje se mijenjaju dresovi, slikovito je ilustrirao Evačić situaciju na obilježavanju jubileja grupacije, znakovito naglasivši da paralelno traju i razgovori o novim pojačanjima u redovima grupacije.

Tommy je u nepunih 20 godina izrastao u kompaniju koja danas zapošljava 1700 djelatnika i posluje kroz 74 prodajna objekta. Ukupno se prostiru na oko 27.000 četvornih metara, a riječ je o tri formata, marketima, supermaketima i hipermarketima.

Tvrtka je u obiteljskom vlasništvu Tomislava Mamića koji je biznis najprije locirao na području dalmatinskih županija. Prvi iskorak izvan regije dogodio se 2006. otvaranjem trgovine u Novom Vinodolu da bi 2007. prva Tommy trgovina osvanula i u Zagrebu. Mamić voli istaknuti da u asortimanu koji nudi na policama Tommyja 75 posto otpada na proizvode nabavljene kod hrvatskih tvrtki te kako dnevno u njegovim trgovima redovito kupuje 70.000 vrlo lojalnih kupaca.

Tvrtka je proteklih godina bilježila stalan rast prihoda. Tako je 2007. završena sa 984 milijuna kuna što je Tommy svrstalo na 93. poziciju ljestvice najvećih kompanija. U 2008. splistka tvrtka ostvarila je svoju prvu milijardu, prihod je iznosio 1,07 milijardi kuna da bi 2010. bila zaključena sa 1,3 milijarde kuna, što je Tommy dovelo na visoko 59. mjesto među svim hrvatskim poduzetnicima.
Unatoč padu potrošnje Tommy je lani imao rast prihoda od visokih 12,9 posto. Tome je dijelom kumovalo i preuzimanje Kerumovih trgovina južnije od Splita koje je Mamić, po procjenaam medija, platio oko 20 milijuna eura. Mamić je vodstvo kompanije prepustio tročlanoj Upravi koju vodi Ante Josić.

Autor: Božica Babić
08. prosinac 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close