Kako cure svi rokovi u 3. maju, napetost u brodogradilištu raste. Nakon dugo vremena oglasili su se sindikati, što je najbolja potvrda da je voda došla do grla. Iako pred novinarima izravno o tome nije bilo riječi, zabrinuti su jer im za kolovoz im tvrtka ne može isplatiti plaće, a kako se neslužbeno čuje, ni za srpanjske plaće tvrtka im nije platila poreze i doprinose. Krajem tjedna i direktoru Ediju Kučanu istječe petogodišnji mandat, no još nema informacije tko će ga na toj poziciji zamijeniti.
Apsurdno bi, naime, bilo da mu se povjeri da još neko vrijeme upravlja tvrtkom, nakon što su mu prije mjesec dana Nadzorni odbor i Skupština uskratili dati povjerenje i razrješnicu za upravljanje tvrtkom u 2023., a realno, razvoj događaja i pokazatelji u 2024. još su porazniji za brodogradilište. Tvrtka je ostala bez novaca, ugovor za jedini brod koji ima u gradnji kupac, kanadski brodar Algoma, raskinuo je nakon što su istekli i zadnji rokovi za dovršetak i predaju broda, a u međuvremenu mu još obračunava i ugovorene penale. Pregovore oko dovršetka tog broda s još zainteresiranim kupcem Algomom preuzeo je i umjesto Kučana vodi osobno ministar gospodarstva Ante Šušnjar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu