Prihodi blago rasli, interes za obveznicom premašio cilj, priprema za IPO prema planu

Autor: Lucija Špiljak , 27. prosinac 2021. u 14:09
Dio grupacije je i sistem integratorska tvrtka King ICT /D. Puklavec/PIXSELL

Rezultati prvog polugodišta 2021. pokazuju stopu rasta prodaje od 15% u odnosu na lani.

Nakon što je u javnosti odjeknula vijest o Spanovu izlasku na Zagrebačku burzu, u srpnju ove godine iz M San Grupe izvijestili su o pripremi za izlistavanje na Zagrebačkoj burzi s dužničkim instrumentom, što je dio njihova šireg plana pripreme za izlazak na IPO u budućem razdoblju.

Izdanje korporativnih obveznica bio je sasvim novi projekt Grupe, namijenjen institucionalnim investitorima i privatnim osobama. Proces je trajao gotovo šest mjeseci u suradnji s nekoliko banaka.

Izvoz vlastitih brendova
Pobudili su veliki interes institucionalnih investitora koji su krajem upisa u knjigu izdanja iskazali interes u iznosu od 275 milijuna kuna, što je za gotovo 40 posto više u odnosu na ciljani nominalni iznos izdanja od 200 milijuna kuna.

Ukupni interes ulagatelja prilikom zatvaranja knjige upisa iznosio je 275 milijuna kuna, čime je premašen planirani iznos izdanja za 1,37 puta.

Interes za obveznicama su pokazale sve kategorije domaćih institucionalnih ulagatelja te je 51 posto izdanja alocirano bankama, 24 posto mirovinskim fondovima, 17 posto osiguravateljima i osam posto investicijskim fondovima.

Prema aktualnim informacijama s web stranice Zagrebačke burze, na zadnji dan prethodne poslovne godine novac u banci i blagajni iznosio je 92 milijuna kuna, no krajem ove godine taj se iznos istopio na 20 milijuna kuna.

2,65

milijardi kuna konsolidirani prihodi M San grupe na kraju poslovne godinu 2020.

Dugoročni dug grupacije se prema bankama povećao s 89 lani na 200 milijuna kuna u tekućem razdoblju. Dobit tvrtke je s 20 milijuna kuna prošle godine pala na 18,3 milijuna kuna, bez zabilježenog gubitka.

Rasli su pritom prihodi od prodaje – lani su uprihodili 315 milijuna kuna, a u tekućem razdoblju riječ je o 397 milijuna kuna.

Prikupljena sredstva M San Grupa planira iskoristiti za povećanje prisutnosti na tržištu Europske unije, primarno kroz izvoz vlastitih brendova Vivax i MS Energy, a potencijal rasta i širenja portfelja vide i u segmentu e-mobilnosti, robotike i gaminga.

Pozitivan trend
M San Grupa posluje od 1995. Lani su uprihodili više od dvije milijarde kuna i pritom zabilježili rast od osam posto.

“Konsolidirani prihodi M San grupe na kraju poslovne godinu 2020. iznosili su 2,654 milijardi kuna što u odnosu na 2019. predstavlja osam posto rasta i nastavak pozitivnog petogodišnjeg trenda rasta prihoda po ukupnoj godišnjoj stopi od šest posto.

Rezultati prvog polugodišta 2021. godine pokazali su nastavak pozitivnog trenda rasta poslovanja sa stopom rasta prihoda prodaje od daljnjih oko 15 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.

Tijekom ljetnih mjeseci svjedočili smo sezonalnom manjem usporavanju aktivnosti, osim u segmentima klimatizacije i hlađenja u kojima smo zabilježili značajan rast, s time da očekujemo ponovno ubrzavanje aktivnosti s krajem sezone godišnjih odmora i početkom nove školske godine”, istaknuo je ranije predsjednik Uprave Miroslav Huzjak.

Njihova online trgovina eKupi koja je lani proslavila 10. rođendan, ostvarila je 369 milijuna kuna prihoda, što je gotovo 70 milijuna kuna više od lanjskih rezultata, odnosno rast od 24%.

Dio grupacije je i sistem integratorska tvrtka King ICT koji je s M San Grupom prije dva mjeseca izvijestio o preuzimanju tvrtke Omega software, inače tvorca IT sustava eVisitor i eFondova za digitalizaciju prijave i provedbe projekata EU.

Komentirajte prvi

New Report

Close