Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Predstavljen brend iNovine

Autor: Poslovni.hr
31. ožujak 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Adrisove iNovine predstavljaju distribucijsku protutežu Tisku i pretendiraju na širenje u Hrvatskoj i regiji

Dva mjeseca nakon što je Adris grupa formalno završila proces osnivanja nove tvrtke nastale spajanjem Duhana Zagreb i Duhana Rijeka javnosti je predstavljen novi vizualni identitet iNovina. Projekt rebrendinga za 350 vlastitih i 80 franšiznih prodajnih mjesta u Zagrebu, Rijeci, Istri, Kvarneru i Sjevernoj Hrvatskoj stajat će 20 milijuna kuna, a svečano predstavljanje novog izgleda prvih 20 iNovinih prodajnih mjesta bilo je u subotu, 29. ožujka. “Strateški cilj nove kompanije je da postane snažan nacionalni specijalizirani maloprodajni lanac s prepoznatljivim i modernim prodajnim mjestima te ponudom koja je prilagođena suvremenim trendovima. To je i podloga za snažnu regionalnu ekspanziju koja će zasigurno povećati sadašnju brojku od 800 zaposlenika iNovina”, izjavila je Sanja Vučina, direktorica tvrtke na promociji u Zagrebu. Prema njezinim riječima, nova je tvrtka u potpunosti spremna na sve izazove modernog tržišta. Razvojem vlastite mreže kioska, kao ključnog kanala za distribuciju vlastitih duhanskih proizvoda, Adris grupa očito je odlučila stvoriti kvalitetnu protutežu Tisku, najvećem nacionalnom lancu koji se bavi ovom vrstom trgovine i to neovisno o tome što je upravo rovinjska kompanija istodobno i drugi najveći dioničar Tiska. Međutim, kako iNovine zasad nemaju nacionalni geografski predznak, ostanak Adrisa u vlasništvu Tiska – kao osigurača za neometan plasman cigareta – zasad je logičan. Vjerojatno je to i razlog zbog kojeg će se strategija poslovanja iNovina, kako kažu u kompaniji, razlikovati od ostalih sličnih tvrtki. Recimo, u tijeku je kategorizacija prodajnih mjesta kojom će se odrediti asortiman na prodajnom mjestu, odnosno bit će prilagođavan lokaciji kioska.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Spajanje dioničkih društava Duhana Zagreb i Duhana Rijeka realizirano je koncem siječnja ove godine, nakon što je tijekom prošle godine Adris od švicarske kompanije Theo Frey East najprije kupio 88,27 posto udjela u zagrebačkom Duhanu, kojega je, u međuvremenu, kroz javnu ponudu povećao na 88,59 posto. U riječkom Duhanu Adris je držao 75,49 posto redovnih te 100 posto povlaštenih dionica. Temeljni kapital nove tvrtke iznosi 48,29 milijuna kuna i podijeljen na 143.716 redovnih dionica koje glase na ime pri čemu dionice nemaju utvrđeni nominalni iznos. Korporativno sjedište tvrtke je u Rijeci, na adresi bivšega Duhana Rijeka. Međutim, prije nego se u ponedjeljak (31. ožujka) održi sjednica Nadzornog odbora, Sanja Vučina nije htjela iznositi zbirne podatke o poslovanju kompanije. No još od prije su poznate projekcije poslovanja Duhana Rijeka u kojem su očekivali da će im prihod u 2007. biti oko 450 milijuna kuna, operativna dobit oko 5,8 milijuna kuna, a njima treba pribrojiti i rezultat Duhana Zagreb o kojima nije moguće pronaći javno dostupne podatke. Iako se na tržištu špekulira da je Adris kupio i Duhane Dubrovnik koje bi trebao pripojiti iNovini, ta informacija zasad službeno još nije potvrđena. Inače, brigu o cjelokupno novom vizualnom identitetu iNovine prepustile su marketinškoj tvrtki Bruketa&Žinić, a budući da je glavni naglasak u tome stavljen na svježinu prodajnih mjesta, svježi “moto” iInovina je “novo lice ulice”.
(S. Vujisić Sardelić i A. Zečević)

Dva mjeseca nakon što je Adris grupa formalno završila proces osnivanja nove tvrtke nastale spajanjem Duhana Zagreb i Duhana Rijeka javnosti je predstavljen novi vizualni identitet iNovina. Projekt rebrendinga za 350 vlastitih i 80 franšiznih prodajnih mjesta u Zagrebu, Rijeci, Istri, Kvarneru i Sjevernoj Hrvatskoj stajat će 20 milijuna kuna, a svečano predstavljanje novog izgleda prvih 20 iNovinih prodajnih mjesta bilo je u subotu, 29. ožujka. “Strateški cilj nove kompanije je da postane snažan nacionalni specijalizirani maloprodajni lanac s prepoznatljivim i modernim prodajnim mjestima te ponudom koja je prilagođena suvremenim trendovima. To je i podloga za snažnu regionalnu ekspanziju koja će zasigurno povećati sadašnju brojku od 800 zaposlenika iNovina”, izjavila je Sanja Vučina, direktorica tvrtke na promociji u Zagrebu. Prema njezinim riječima, nova je tvrtka u potpunosti spremna na sve izazove modernog tržišta. Razvojem vlastite mreže kioska, kao ključnog kanala za distribuciju vlastitih duhanskih proizvoda, Adris grupa očito je odlučila stvoriti kvalitetnu protutežu Tisku, najvećem nacionalnom lancu koji se bavi ovom vrstom trgovine i to neovisno o tome što je upravo rovinjska kompanija istodobno i drugi najveći dioničar Tiska. Međutim, kako iNovine zasad nemaju nacionalni geografski predznak, ostanak Adrisa u vlasništvu Tiska – kao osigurača za neometan plasman cigareta – zasad je logičan. Vjerojatno je to i razlog zbog kojeg će se strategija poslovanja iNovina, kako kažu u kompaniji, razlikovati od ostalih sličnih tvrtki. Recimo, u tijeku je kategorizacija prodajnih mjesta kojom će se odrediti asortiman na prodajnom mjestu, odnosno bit će prilagođavan lokaciji kioska.

Spajanje dioničkih društava Duhana Zagreb i Duhana Rijeka realizirano je koncem siječnja ove godine, nakon što je tijekom prošle godine Adris od švicarske kompanije Theo Frey East najprije kupio 88,27 posto udjela u zagrebačkom Duhanu, kojega je, u međuvremenu, kroz javnu ponudu povećao na 88,59 posto. U riječkom Duhanu Adris je držao 75,49 posto redovnih te 100 posto povlaštenih dionica. Temeljni kapital nove tvrtke iznosi 48,29 milijuna kuna i podijeljen na 143.716 redovnih dionica koje glase na ime pri čemu dionice nemaju utvrđeni nominalni iznos. Korporativno sjedište tvrtke je u Rijeci, na adresi bivšega Duhana Rijeka. Međutim, prije nego se u ponedjeljak (31. ožujka) održi sjednica Nadzornog odbora, Sanja Vučina nije htjela iznositi zbirne podatke o poslovanju kompanije. No još od prije su poznate projekcije poslovanja Duhana Rijeka u kojem su očekivali da će im prihod u 2007. biti oko 450 milijuna kuna, operativna dobit oko 5,8 milijuna kuna, a njima treba pribrojiti i rezultat Duhana Zagreb o kojima nije moguće pronaći javno dostupne podatke. Iako se na tržištu špekulira da je Adris kupio i Duhane Dubrovnik koje bi trebao pripojiti iNovini, ta informacija zasad službeno još nije potvrđena. Inače, brigu o cjelokupno novom vizualnom identitetu iNovine prepustile su marketinškoj tvrtki Bruketa&Žinić, a budući da je glavni naglasak u tome stavljen na svježinu prodajnih mjesta, svježi “moto” iInovina je “novo lice ulice”.
(S. Vujisić Sardelić i A. Zečević)

Sanja Vučina, direktorica iNovina

Sanja Vučina u iNovine dolazi iz Kraša gdje je bila direktorica prodaje. Prije toga radila je u bivšoj Lura Grupi, prvo na raznim mjestima unutar Sirele, a potom i u diviziji pića gdje je bila rukovoditeljica razvoja kanala prodaje sa zadatkom implementacije standarda poslovnih procesa Lurine mliječne divizije u Diviziji pića. Rođena je 1965. u Splitu, diplomirala je na Veterinarskom fakultetu u Zagrebu, a usavršavala se na poslijediplomskom studiju za menadžment i organizaciju Ekonomskog fakulteta. Pripravnički staž je završila u tvrtki Hajduk Agrocommerce u Splitu.

Autor: Poslovni.hr
31. ožujak 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close