Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Polovica kompanija isprobala ITIL

Autor: Bernard Ivezić
09. lipanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Domaće kompanije optimiziraju IT na nove načine

Analitička kuća Gartner očekuje da će primjena novih metodologija za optimizaciju poslovnih procesa u IT odjelima velikih kompanija, a posebno metode zvane ITIL, biti jedan od važnih trendova u domaćoj informatici u idućem razdoblju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Regionalni direktor Gartnera Ivan Maglić kaže da kod domaćih kompanija raste svijest o nužnosti primjene ITIL-a. “U Hrvatskoj tu metodologiju već koriste banke, telekomi, Ina, Agrokor i neke druge tvrtke koje imaju velike IT odjele”, kaže Maglić. U Gartneru istiću da je više od polovice međunarodnih korporacija u posljednjih pet godina poboljšalo usluge i smanjilo troškove svojih IT odjela primjenom ITIL-a. Ta metodologija, koju je razvila britanska vlada, danas se koristi kao standard u poboljšanju poslovnih procesa za IT industriju. Na temelju ove metodologije razvijen je standard ISO 20000 koji se koristi kao pokazatelj spremnosti i kvalitete pružanja IT usluga.

Analitička kuća Gartner očekuje da će primjena novih metodologija za optimizaciju poslovnih procesa u IT odjelima velikih kompanija, a posebno metode zvane ITIL, biti jedan od važnih trendova u domaćoj informatici u idućem razdoblju.

Regionalni direktor Gartnera Ivan Maglić kaže da kod domaćih kompanija raste svijest o nužnosti primjene ITIL-a. “U Hrvatskoj tu metodologiju već koriste banke, telekomi, Ina, Agrokor i neke druge tvrtke koje imaju velike IT odjele”, kaže Maglić. U Gartneru istiću da je više od polovice međunarodnih korporacija u posljednjih pet godina poboljšalo usluge i smanjilo troškove svojih IT odjela primjenom ITIL-a. Ta metodologija, koju je razvila britanska vlada, danas se koristi kao standard u poboljšanju poslovnih procesa za IT industriju. Na temelju ove metodologije razvijen je standard ISO 20000 koji se koristi kao pokazatelj spremnosti i kvalitete pružanja IT usluga.

Autor: Bernard Ivezić
09. lipanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close