Službena objava polugodišnjih rezultata grupe Podravka potvrdila je neslužbene najave. Koprivnička kompanija u prvih je šest mjeseci ostvarila 125 milijuna kuna ili osam posto ukupnog prihoda više nego prošle godine.
Tako se ukupan prihod popeo na 1,7 milijardi kuna. Neto dobit iznosila je 23 milijuna kuna i tri posto je veća nego lani. U Podravkinu rezultatu dva detalja plijene pozornost – kompanija ima stabilan rastući trend prodaje u strateškoj poslovnoj jedinici prehrana i pića, a još značajnije je da dvoznamenkaste stope rasta bilježi jedinica marke Podravka. Njihovom prodajom ostvareno je 1,17 milijardi kuna prihoda što je 15 posto više nego lani. Rast je potaknula i prodaja u inozemstvu koja je veća 15 posto, dok je u Hrvatskoj prodaja na prošlogodišnjoj razini, ali uz promijenjenu strukturu u korist vlastitih marki i bitno teže uvjete poslovanja nego godinu prije. Time je nadoknađen pad prodaje trgovačke robe od 67 posto. Najveći rast Podravkinih marki ostvaren je na tržištu jugoistočne Europe (15 posto) i tržištu srednje Europe (20 posto). Prihodi od prodaje SPP Farmaceutika (Belupo) skočili su 12 posto u odnosu na lani i iznosili su 313 milijuna kuna. Prodaja u Hrvatskoj rasla je četiri posto čemu su najviše doprinijeli porast prodaje Neofena i Lupoceta, kojima je Belupo preuzeo vodeću poziciju po prodaji OTC lijekova protiv bolova na tržištu Hrvatske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu