Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Podravka u prvih pola godine povećala prihode 8 posto

Autor: Snježana Vujisić Sardelić
01. kolovoz 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Zahvaljujući dvoznamenkastim stopama rasta prodaje u inozemstvu, najviše u regiji i srednjoj Europi, dobit je povećana tri posto

Službena objava polugodišnjih rezultata grupe Podravka potvrdila je neslužbene najave. Koprivnička kompanija u prvih je šest mjeseci ostvarila 125 milijuna kuna ili osam posto ukupnog prihoda više nego prošle godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tako se ukupan prihod popeo na 1,7 milijardi kuna. Neto dobit iznosila je 23 milijuna kuna i tri posto je veća nego lani. U Podravkinu rezultatu dva detalja plijene pozornost – kompanija ima stabilan rastući trend prodaje u strateškoj poslovnoj jedinici prehrana i pića, a još značajnije je da dvoznamenkaste stope rasta bilježi jedinica marke Podravka. Njihovom prodajom ostvareno je 1,17 milijardi kuna prihoda što je 15 posto više nego lani. Rast je potaknula i prodaja u inozemstvu koja je veća 15 posto, dok je u Hrvatskoj prodaja na prošlogodišnjoj razini, ali uz promijenjenu strukturu u korist vlastitih marki i bitno teže uvjete poslovanja nego godinu prije. Time je nadoknađen pad prodaje trgovačke robe od 67 posto. Najveći rast Podravkinih marki ostvaren je na tržištu jugoistočne Europe (15 posto) i tržištu srednje Europe (20 posto). Prihodi od prodaje SPP Farmaceutika (Belupo) skočili su 12 posto u odnosu na lani i iznosili su 313 milijuna kuna. Prodaja u Hrvatskoj rasla je četiri posto čemu su najviše doprinijeli porast prodaje Neofena i Lupoceta, kojima je Belupo preuzeo vodeću poziciju po prodaji OTC lijekova protiv bolova na tržištu Hrvatske.

Službena objava polugodišnjih rezultata grupe Podravka potvrdila je neslužbene najave. Koprivnička kompanija u prvih je šest mjeseci ostvarila 125 milijuna kuna ili osam posto ukupnog prihoda više nego prošle godine.

Tako se ukupan prihod popeo na 1,7 milijardi kuna. Neto dobit iznosila je 23 milijuna kuna i tri posto je veća nego lani. U Podravkinu rezultatu dva detalja plijene pozornost – kompanija ima stabilan rastući trend prodaje u strateškoj poslovnoj jedinici prehrana i pića, a još značajnije je da dvoznamenkaste stope rasta bilježi jedinica marke Podravka. Njihovom prodajom ostvareno je 1,17 milijardi kuna prihoda što je 15 posto više nego lani. Rast je potaknula i prodaja u inozemstvu koja je veća 15 posto, dok je u Hrvatskoj prodaja na prošlogodišnjoj razini, ali uz promijenjenu strukturu u korist vlastitih marki i bitno teže uvjete poslovanja nego godinu prije. Time je nadoknađen pad prodaje trgovačke robe od 67 posto. Najveći rast Podravkinih marki ostvaren je na tržištu jugoistočne Europe (15 posto) i tržištu srednje Europe (20 posto). Prihodi od prodaje SPP Farmaceutika (Belupo) skočili su 12 posto u odnosu na lani i iznosili su 313 milijuna kuna. Prodaja u Hrvatskoj rasla je četiri posto čemu su najviše doprinijeli porast prodaje Neofena i Lupoceta, kojima je Belupo preuzeo vodeću poziciju po prodaji OTC lijekova protiv bolova na tržištu Hrvatske.

Umrla Zlata Bartl

U 89. godini života u Koprivnici je u srijedu preminula profesorica Zlata Bartl, voditeljica tima koji je u Podravkinu istraživačkom laboratoriju krajem pedesetih godina prošlog stoljeća izumio najpoznatiji Podravkin proizvod Vegetu. Profesorica Zlata Bartl dobitnica je mnogih priznanja i državnih odličja.

Autor: Snježana Vujisić Sardelić
01. kolovoz 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close