Objekti porečke Plave Lagune u Umagu od nove godine više neće poslovati pod brendom španjolske Melie, već će se svi objekti kompanije repozicionirati pod brend i naziv Plava Laguna, javljaju iz kompanije. Kako doznajemo iz tvrtke, to zasad neće znači potpun razlaz sa španjolskim hotelskim lancem, već se suradnja nastavlja po novom modelu, koji uključuje samo prodaju preko kanala Melie.
“Nakon rebrendinga Plave Lagune koji je proveden 2018. godine, Plava Laguna nastavlja s jačanjem brenda. Tako će se od 1.1.2022. godine repozicionirati dosadašnji Sol i Melia objekati iz destinacije Umag u brend Plave Lagune. To znači da će od početka 2022. godine svi objekti u Umagu s predznakom Melia i Sol u nazivu, službeno poslovati pod brendom i nazivom isključivo Plava Laguna”, pojašnjava se u današnjoj objavi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu