Ovom strateškom akvizicijom PharmaS stječe pristup brojnim proizvodima koji su već na tržištu ili u fazi pred stavljanje na tržište, a koje razvija Cipla Indija, kompanija sa zavidnim istraživačkim i razvojnim kapacitetima. To potvrđuje njezina prisutnost na brojnim svjetskim tržištima poput SAD-a, Europe, Južne Afrike, Indije te brojnim drugim brzorastućim tržištima. Navedenom akvizicijom PharmaS će se pozicionirati kao jedan od vodećih igrača u segmentu lijekova za bolesti dišnih organa u Hrvatskoj. Rezultat akvizicije tako je snažniji i konkurentniji PharmaS, dobro pozicioniran za nastavak rasta na regionalnom tržištu nudeći najkvalitetnije generičke lijekove, a sve s ciljem stvaranja dodatne vrijednosti za pacijente, zdravstvene sustave i partnere.
Prodaja hrvatske podružnice dio je strategije tvrtke Cipla za promjenom poslovnog modela u Europi. Naime, Cipla je promijenila svoj poslovni model u većini zemalja širom Europe, krećući se od izravnog tržišta do B2B modela. Taj potez bi trebao doprinijeti jačem rastu poslovanja u Europi koja trenutno Cipli pridonosi sa oko 4% udjela u ukupnim prihodima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu