Dobra poslovna ideja jedan je od ključnih elemenata za razvijanje uspješnog poduzetništva. No sama po sebi nije dovoljna pa će unatoč dobroj ideji mnogi poduzetnici “zapeti” na realizaciji projekta. Kako se to ne bi dogodilo važno je slijediti nekoliko osnovnih elemenata za uspješan razvoj privatnog poduzetništva.
1. Prilika, resursi i poduzetnik
Prije svega, ključno je razumijevanje razlike između ideje i prilike, jer poslovna ideja stvara poslovnu priliku tek kada je tržišno opravdana i vidljiva kroz proizvod ili uslugu, u vidu dodatne vrijednosti za korisnika. Pokretanje privatnog biznisa zahtijeva i adekvatne resurse, ali novac nikada ne smije biti odlučujući faktor pri donošenju odluke. Dobre poslovne prilike, naime, do novca uvijek pronađu put. Uz dobru priliku i resurse, jedan od ključnih preduvjeta za uspjeh je i sam poduzetnik, odnosno kvalitetan tim ljudi koji ga okružuje i dijeli istu viziju i ciljeve. Odlučujući faktor koji predstavlja najvažniji preduvjet za uspjeh poslovnog pothvata je ravnoteža između sva tri navedena elementa. Dobra kombinacija ljudi, prilike i resursa tako se smatra osnovnom “podlogom” potrebnom za daljnji razvoj poslovanja.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu