Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Segment turizma koji je ove sezone imao popunjenost 86 posto, evo u čemu je tajna

Autor: Marija Crnjak
05. studeni 2020. u 10:17
Podijeli članak —

Turistička agencija Croatia Luxury Rent, specijalizirana za plasman luksuznog privatnog smještaja, u periodu od kraja svibnja do kraja kolovoza ove godine ostvarila 12 posto rasta dolazaka u odnosu na lani.

Turistička agencija Croatia Luxury Rent, specijalizirana za plasman luksuznog privatnog smještaja, u periodu od kraja svibnja do kraja kolovoza ove godine ostvarila 12 posto rasta dolazaka u odnosu na ljetni period 2019. godine, uz prosječnu popunjenost smještajnih kapaciteta od čak 86 posto, otkrio je Josip Stulić, osnivač agencije koja ima ponudu duž čitave obale.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Pritom, najbolje rezultate su ostvarile Istarska i Primorsko-goranska županija, a slijede ih Zadarska i Splitsko-dalmatinska županija. Najslabija ostvarenja bilježe županije s krajnjeg juga što se tumači značajnijom prometnom udaljenošću za auto posjetitelje.

Turistička agencija Croatia Luxury Rent, specijalizirana za plasman luksuznog privatnog smještaja, u periodu od kraja svibnja do kraja kolovoza ove godine ostvarila 12 posto rasta dolazaka u odnosu na ljetni period 2019. godine, uz prosječnu popunjenost smještajnih kapaciteta od čak 86 posto, otkrio je Josip Stulić, osnivač agencije koja ima ponudu duž čitave obale.

Pritom, najbolje rezultate su ostvarile Istarska i Primorsko-goranska županija, a slijede ih Zadarska i Splitsko-dalmatinska županija. Najslabija ostvarenja bilježe županije s krajnjeg juga što se tumači značajnijom prometnom udaljenošću za auto posjetitelje.

Za ukupno ostvareni pozitivan rezultat zaslužna je činjenica što je nakon završetka proljetnog lockdowna veći dio emitivnih tržišta Hrvatsku ocijenio kao sigurnu destinaciju. Stulić naglašava kako očekuje da će Hrvatska i sljedeće godine imati reputaciju sigurne destinacije.

“Najveći broj zahtjeva pri bukingu se odnosio na sigurnost smještaja, svojevrsnu izolaciju od većih turističkih kretanja i smještajni sadržaji koji omogućuju stalni boravak u jedinicama, poput bazena, jacuzzija, vanjskih kamina, multimedije”, pojašnjava Stulić.

Od ukupnog broja gostiju, bilo je 26 posto Nijemaca, 11 posto posjetitelja iz zemalja Beneluksa, 10 posto Skandinavaca, 9 posto Austrijanaca, 6 posto Slovenaca te isto toliko Švicaraca, 5 posto Mađara i Poljaka.

Ipak, širenje pandemije u jesen i ovoj agenciji će donijeti par prometa od 4 posto u odnosu na 2019. godinu.

“Naša su predviđanja da će domaći turizam i sljedeće turističke sezone biti primamljiv gostima prvenstveno iz Europe, te očekujemo kako će Hrvatska i u 2021. biti jedan od turističkih lidera na Mediteranu”, ističe Stulić.

Autor: Marija Crnjak
05. studeni 2020. u 10:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close