Čak 78 od 100 najvećih hrvatskih tvrtki aktivno je na barem jednoj od 6 najpopularnijih društvenih mreža (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Google+ i YouTube), pokazalo je istraživanje „Like, Tweet i Share u službi Top 100 tvrtki“, koje je proveo Quadrans, agencija za komunikacijsko savjetovanje. Hrvatski telekom i Vipnet su, prema kriteriju broja fanova, followera i pretplatnika na ovih 6 društvenih mreža, najuspješnije tvrtke među Top 100, dok su dva najuspješnija brenda među brandovima Top 100 tvrtki, po istim kriterijima, Jana i Dorina.
Prema Quadransovom istraživanju, samo je šest tvrtki prisutno na svih šest društvenih mreža (Hrvatski telekom, Pliva, Vipnet, Croatia Airlines, Hrvatska pošta i Valamar Riviera), dok je 25% tvrtki prisutno na samo jednoj društvenoj mreži, najčešće Linkedinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu