Mnoge hrvatske tvrtke iskoristile su Međunarodni minhenski sajam kako platformu za proboj na strana tržišta, tvrde hrvatski predstavnici tog sajma iz tvrtke Belimpex, koji su u četvrtak predstavili program Minhenskog sajma za 2012.
“Sajam graditeljstva BAU 2011. posjetilo je 846 posjetitelja iz Hrvatske”, kazao je Anton Belan, direktor tvrtke Belimpex, o sajmu na kojem je među ostalim domaćim predstavnicima sudjelovala i Hrvatska gospodarska komora te tvrtka M-Profil. Minhenski sajam ove je godine ostvario 39 milijuna eura operativne dobiti, što je 17 milijuna eura više od planiranog. Sveukupno je na sajmu sudjelovalo više od 31.000 izlagača i više od 1,7 milijuna posjetitelja. Samo na sajmu optike sudjelovalo je 470 izlagača iz 26 zemalja, među kojima je i zagrebačka tvrtka Presenta nova, koja oprema optičarske trgovine. Ta će tvrtka i u 2012. sudjelovati na Minhenskom sajmu. Naime, tvrtka je uspjela iz pretpristupnog programa PHARE 2006 izvući 88.000 eura zbog povećanja konkurentnosti proizvoda Presenta nove na tržištu EU. Upravo zbog toga jedna od glavnih aktivnosti tvrtke sada su sudjelovanja na sajmovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu