Ženski rokovnik koji je zaštićen kao brend osnovan je 2008. godine i osmislila ga je Dunja Tadić.
Najnovije izdanje za nadolazeću godinu inspirirano je ženama, točnije njih više od 50, koje su od 2009. godine stvarale, osmišljavale i dizajnirale Ženski rokovnik i nosi slogan "Žena ženi nije vuk". Osnovna ideja kreatorica rokovnika bila je pokazati da u današnje vrijeme postoje žene koje su jedna drugoj izvor inspiracije i podrška, da postoje žene koje u drugim ženama ne vide suparnice nego suputnice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu