Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Novi predsjednik Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska preuzeo dužnost

Autor: Poslovni.hr
03. srpanj 2017. u 11:58
Podijeli članak —
FOTO: Press

Od 1. srpnja 2017., Roberto Mancuso preuzeo je funkciju predsjednika Uprave tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska, nakon više od četiri godine na poziciji predsjednika Uprave METRO Cash & Carry Srbija.

Roberto Mancuso karijeru u METRO-u započeo je 2001. godine u Italiji te je radio u pet zemalja na pet pozicija prije nego što se pridružio tvrtci METRO Cash & Carry Hrvatska.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U novoj ulozi Roberto Mancuso bit će na čelu tima zaduženog za transformaciju tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska u partnera prvog izbora za profesionalne kupce, sa snažnim i neupitnim fokusom na HoReCa sektor i nezavisne trgovce kojim će potvrditi vodeću poziciju na hrvatskom veleprodajnom tržištu. Glavni izazov za novog predsjednika Uprave bit će osigurati kontinuitet ubrzanog dvoznamenkastog rasta koji je METRO Cash & Carry Hrvatska ostvario u HoReCa segmentu tijekom protekle dvije godine.

Roberto Mancuso karijeru u METRO-u započeo je 2001. godine u Italiji te je radio u pet zemalja na pet pozicija prije nego što se pridružio tvrtci METRO Cash & Carry Hrvatska.

U novoj ulozi Roberto Mancuso bit će na čelu tima zaduženog za transformaciju tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska u partnera prvog izbora za profesionalne kupce, sa snažnim i neupitnim fokusom na HoReCa sektor i nezavisne trgovce kojim će potvrditi vodeću poziciju na hrvatskom veleprodajnom tržištu. Glavni izazov za novog predsjednika Uprave bit će osigurati kontinuitet ubrzanog dvoznamenkastog rasta koji je METRO Cash & Carry Hrvatska ostvario u HoReCa segmentu tijekom protekle dvije godine.

Kao rezultat implementacije novog operativnog modela usmjerenog primarno na B2B partnere, METRO je uložio više od 115 milijuna kuna u otvorenje dvaju novih veleprodajnih centara u Puli i Poreču te u modernizaciju ili preseljenje postojećih centara u Zadru, Rijeci, Varaždinu i Splitu s ciljem da profesionalnim kupcima u cijeloj Hrvatskoj osigura uslugu bez premca. 

Autor: Poslovni.hr
03. srpanj 2017. u 11:58
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close