Njemačko-švicarska grupacija MYTY preuzela komunikacijsku agenciju 404

Autor: Marija Crnjak , 30. siječanj 2023. u 22:00
Partneri u 404 i Shape 4040: Nikola Vrdoljak, Martina Pintarić i Zoran Šteković/Petar Santini

404 je tako postala prva domaća agencija u procesu konsolidacije na europskom tržištu.

Vodeća grupacija njemačkih i švicarskih agencija MYTY sa sjedištem u Berlinu preuzela je najveću hrvatsku komunikacijsku agenciju 404 i Shape 404, tehnološku kompaniju koja je dio 404 grupe.

Agencija 404 je tako postala prva domaća agencija koja sudjeluje u procesu konsolidacije na europskom tržištu, a ovo je ujedno i prvi iskorak MYTY-a iz DACH regije u jugoistočnu Europu.

Iz 404 poručuju kako se radi velikom poslovnom uspjehu koji je rezultat dugoročnih ulaganja u kvalitetu, a donosi im priliku za rad s najboljim agencijama i klijentima iz Njemačke i Švicarske.

Korak dalje
Naime, radi se o najbrže rastućoj europskoj inicijativi koja konsolidira komunikacijske, marketinške i tehnološke agencije. MYTY okuplja 10 agencija u 26 ureda širom Njemačke i Švicarske, odnosno grupacija je koja okuplja najbolje agencije iz svojih područja, a da pritom sve agencije unutar grupe zadržavaju potpunu samostalnost i brend.

Tako će biti i sa 404 grupom, čiji osnivači Nikola Vrdoljak, Martina Pintarić i Zoran Šteković postaju partneri u tvrtki, doznaje Poslovni dnevnik.

Radi se inače o najvećoj hrvatskoj komunikacijskoj agenciji s više od 80 klijenata iz najjačih industrija regije, dok je Shape fokusiran na tehnološke projekte. Grupa zapošljava 180 zaposlenika i u 2022. godini je ostvarila nekonsolidirani prihod od gotovo 16 milijuna eura, ili 25 posto više nego godinu ranije. Iznos ove transakcije nije otkriven.

“Dugo smo istraživali i tražili idući korak u razvoju naše grupe i napokon smo našli partnera koji nudi i vidi budućnost na isti način kao i mi. MYTY je korak dalje koji će nam omogućiti da našim klijentima osiguramo još bolju i napredniju uslugu, a našim timovima da rade na novim izazovnim klijentima na inozemnim tržištima.

404 nastavlja poslovati potpuno neovisno, pod istim brendom i svojom će znanjima i timovima doprinijeti razvoju cijele grupe”, kazao je Nikola Vrdoljak iz agencije 404. “Fokusirani smo na naše klijente koji su primarno lideri u svojim industrijama, digital izazivači te lideri tech sektora.

MYTY je korak dalje koji će nam omogućiti da našim klijentima osiguramo još bolju i napredniju uslugu, a našim timovima da rade na novim izazovnim klijentima i tržištima”, dodao je Vrdoljak. Iz MYTY-a poručuju kako je ovo sljedeći korak u internacionalizaciji grupe.

Središte za širenje
“Agencija 404 jedna je od najnagrađivanijih agencija u jugoistočnoj Europi i postaje nam središte za kontinuirano širenje grupe u jugoistočnoj Europi. S više od 80 klijenata, uključujući velike brendove kao što su Adidas, Uber, Huawei, Coca-Cola i McDonald’s, agencija postavlja temelje za daljnje širenje.

Za 404 i Shape integracija je veliki korak naprijed, budući da MYTY nudi mogućnost suradnje s najboljim agencijama i klijentima u Njemačkoj i Švicarskoj”, ističe se u jučerašnjoj objavi njemačko-švicarske grupacije.

“Jako smo uzbuđeni zbog ovog dodatka grupi. S agencijom 404 ne samo da po prvi put napuštamo DACH regiju i dobivamo pristup novom geografskom tržištu, već smo također u mogućnosti dodatno
proširiti naše mogućnosti i kapacitete u područjima međunarodnih komunikacija i razvoja proizvoda,” izjavio je povodom preuzimanja David Rost, suosnivač i izvršni direktor grupe MYTY.

Komentirajte prvi

New Report

Close