ZADAR – Poduzeća Nauta Lamjana, u vlasništvu Hypo-Alpe-Adria banke, prodala je dok koji se u uvali Velika Lamjana nalazi od 1978. godine, a kupuje “travel lift” uz pomoć kojeg će nastaviti brodoremontnu djelatnost.
Radnici Nauta Lamjane na prošlotjednom su skupu izrazili strahovanje da će prodajom doka ostati bez posla. “Kako će ostatati bez posla kad na tom doku i ne rade”, kazao je Željko Fain, direktor Nauta Lamjana, tvrdeći kako zbog prodaje doka posao neće izgubiti nitko od 90 zaposlenika. Uprava tog otočkog poduzeća još se prije očitovala o novoj poslovnoj viziji koja drži tržišno neisplativim remont velikih brodova zbog čega će se preusmjeriti na servis manjih plovila. “Bit ćemo prvi na ovoj strani Jadrana koji ćemo imati travel lift od 300 tona, kojim se istovremeno mogu dignuti tri broda. Radimo nešto revolucionarno, a ne gasimo brodoremontnu djelatnost”, objašnjava Fain. Kupnjom travel lifta poduzeće će modernizirati svoju djelatnost i okrenuti je prema tržištu servisa u nautici i ribarske flote, a važan dio poslovanja Nauta Lamjane postat će remont platformi za koje im ne treba dok. Posao će raditi isključivo hrvatski radnici, za razliku od dosadašnjeg remonta velikih brodova na doku, za koje su morali angažirati kooperante, kažu u poduzeću. Odlazak doka značit će i ekolološki čistiju djelatnost na kojoj inzistira općina Kali koja je u svom prostornom planu u uvali Lamjana uz servisnu zonu predvidjela nautičko-komercijalne sadržaje.
ZADAR – Poduzeća Nauta Lamjana, u vlasništvu Hypo-Alpe-Adria banke, prodala je dok koji se u uvali Velika Lamjana nalazi od 1978. godine, a kupuje “travel lift” uz pomoć kojeg će nastaviti brodoremontnu djelatnost.
Radnici Nauta Lamjane na prošlotjednom su skupu izrazili strahovanje da će prodajom doka ostati bez posla. “Kako će ostatati bez posla kad na tom doku i ne rade”, kazao je Željko Fain, direktor Nauta Lamjana, tvrdeći kako zbog prodaje doka posao neće izgubiti nitko od 90 zaposlenika. Uprava tog otočkog poduzeća još se prije očitovala o novoj poslovnoj viziji koja drži tržišno neisplativim remont velikih brodova zbog čega će se preusmjeriti na servis manjih plovila. “Bit ćemo prvi na ovoj strani Jadrana koji ćemo imati travel lift od 300 tona, kojim se istovremeno mogu dignuti tri broda. Radimo nešto revolucionarno, a ne gasimo brodoremontnu djelatnost”, objašnjava Fain. Kupnjom travel lifta poduzeće će modernizirati svoju djelatnost i okrenuti je prema tržištu servisa u nautici i ribarske flote, a važan dio poslovanja Nauta Lamjane postat će remont platformi za koje im ne treba dok. Posao će raditi isključivo hrvatski radnici, za razliku od dosadašnjeg remonta velikih brodova na doku, za koje su morali angažirati kooperante, kažu u poduzeću. Odlazak doka značit će i ekolološki čistiju djelatnost na kojoj inzistira općina Kali koja je u svom prostornom planu u uvali Lamjana uz servisnu zonu predvidjela nautičko-komercijalne sadržaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu