Najveće turističko poduzeće u Hrvatskoj otvara sezonu uz nove usluge i inovacije

Autor: Poslovni.hr , 25. svibanj 2020. u 15:11

Valamar ove sezone u cilju povećanja sigurnosti gostiju uvodi uslugu „CleanSpace – 100% privacy“ koja jamči da su ključne dodirne točke u sobama i mobilnim kućicama temeljito očišćene i dezinficirane, i da prije dolaska gosta nitko nije ulazio u smještajnu jedinicu. Osim toga nudi i potpunu privatnost u sobi tijekom cijelog boravka uz jamstvo da će osoblje u smještajnu jedinicu ulaziti isključivo na poziv gosta.

Valamar Riviera, najveće turističko poduzeće u Hrvatskoj, započelo je s otvaranjem turističkih objekata 22. svibnja otvorenjem Lanterna Premium Camping Resort u Poreču i restorana La Pentola u Rapcu. Do kraja svibnja otvoriti će se ostalih dvanaest Valamar kampova u Istri i na Kvarneru: Solaris Camping Resort, Orsera Camping Resort, Brioni Sunny Camping, Marina Camping Resort, Tunarica Sunny Camping, Krk Premium Camping Resort, Ježevac Premium Camping Resort, Baška Beach Camping Resort, Bunculuka Camping Resort, Škrila Sunny Camping, Padova Premium Camping Resort i San Marino Camping Resort. Otvaranje Istra Premium Camping Resorta planirano je 15.6. nakon što se završe investicije, dok se hoteli i ljetovališta planiraju postupno otvarati tokom lipnja kada se očekuje daljnje otvaranje granica i normalizacija putovanja iz ključnih emitivnih tržišta.

Otvaranje smještajnih objekta u Valamaru nadovezuje se na plan otvaranja turističke sezone u Hrvatskoj koji je objavilo Ministarstvo turizma i olakšani režim prelaska granica tokom svibnja i lipnja za Sloveniju, Austriju, Mađarsku, Češku, Slovačku, Njemačku i Poljsku koje čine gotovo 60% emitivnih tržišta Hrvatske. Iza toga, moguće je otvaranje turizma i za ostala tržišta.

U proteklih 90 dana fokus Valamara bio je na upravljanju krizom uzrokovanom COVID-19 epidemijom. Uspješno je „pauzirano“ poslovanje, očuvana su sva radna mjesta te se poduzeće paralelno pripremalo za „restart“ pri čemu su prioriteti bili osigurati likvidnost do normalizacije poslovanja u 2021. godini, modificirati proizvode i usluge s ciljem povećanja sigurnosti gostiju te ubrzati projekte digitalizacije.

Inovacije i pripreme za sezonu 2020

U posljednjih 60 dana Valamar je modificirao svoje proizvode i akcelerirao razvoj projekata digitalizacije kako bi unaprijedio usluge za turističku sezonu 2020. U 2020. godini smještajni kapaciteti hotela, ljetovališta i kampova umanjiti će se za 20% kako bi se osiguralo još više prostora gostima u restoranima, na recepciji, bazenima, na plaži i u ostalim zajedničkim sadržajima. Ključne inovacije koje će biti implementirane kod otvaranja objekta su „V Health&Safety“ program sigurnosti boravka gostiju, „CleanSpace 100% privacy“ pojačani sustav čišćenja soba i mobilnih kućica, „Valfresco Direkt“ usluga online kupovine i dostave hrane u smještajnu jedinicu, „Online recepcija“ te hotelski koncept „Bed & Brunch“.

V Health&Safety je sveobuhvatan program zdravstvenih, sigurnosnih i ekoloških standarda, te unaprijeđenih protokola čišćenja kojima je cilj dodatno pojačati standarde higijene koje Valamar primjenjuje u svojim objektima. V Health&Safety protokoli usklađeni su sa sigurnosnim preporukama Svjetske zdravstvene organizacije, Europskog centra za sprečavanje i suzbijanje bolesti, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, kao i relevantnim standardima i certifikatima kao što su HACCP i ISO standardi. Svaki smještajni objekt u Valamaru od 2020. godine imati će V Health&Safety voditelja koji je gostima na raspolaganju 24/7 tijekom cijelog boravka, te u slučaju potrebe u suradnji s hrvatskim zdravstvenim sustavom upravlja s pružanjem zdravstvene skrbi za goste.

Valamar ove sezone u cilju povećanja sigurnosti gostiju uvodi uslugu „CleanSpace – 100% privacy“ koja jamči da su ključne dodirne točke u sobama i mobilnim kućicama temeljito očišćene i dezinficirane, i da prije dolaska gosta nitko nije ulazio u smještajnu jedinicu. Osim toga nudi i potpunu privatnost u sobi tijekom cijelog boravka uz jamstvo da će osoblje u smještajnu jedinicu ulaziti isključivo na poziv gosta.

Kao rezultat ubrzanja digitalnog razvoja u 2020. godini Online recepcija bit će dostupna svim gostima hotela i kampova. Online recepcija Valamara omogućava prijavu i odjavu gostiju putem interneta te se na taj način pojednostavljuje dolazak i odlazak.

Bed&Brunch je novi koncept restorana u hotelima Old Town Holiday i Sunny B&B koji umjesto klasičnog polupansiona nudi produženi doručak i brunch u kojem gosti mogu uživati od 7 do 13h što im daje još više prostora te pojednostavljuje prehranu i boravak u hotelima.

Valamar razvio novu uslugu Valfresco Direkt za turiste i građane

U okviru priprema za restart, Valamar je u samo 60 dana razvio novu uslugu pod nazivom Valfresco Direkt koja će se pokrenuti početkom lipnja u Istri i biti dostupna svim građanima, turistima i Valamar gostima. Valfresco Direkt će omogućiti online narudžbu, kupnju i dostavu domaćih proizvoda direktno na adresu kupaca, pri čemu je poseban naglasak na partnerstvu s domaćim proizvođačima i OPG-ovima. Uz široku paletu svježih domaćih proizvoda, kojima snažno podupire lokalne proizvođače, Valfresco će ponuditi i izbor već pripremljenih jela koja dolaze iz Valamar kuhinje. Projekt će premijerno biti predstavljen u Istri, a potom će se usluga širiti i na druge Valamarove destinacije u Hrvatskoj.

Komentirajte prvi

New Report

Close