Sve veći broj hrvatskih kompanija shvaća da se razne marketinške akcije, ali i općenito predstavljanje tvrtke, moraju obavljati i na društvenim mrežama, a ne samo tradicionalnim putevima. Iako su osnovni principi jednostavni, za potpuno iskorištavanje svih potencijala novih komunikacijskih kanala valja osnovati poseban odjel ili angažirati agenciju kojoj je to osnovna djelatnost.
Jedna od tvrtki koja vrlo uspješno pomaže klijentima u plovidbi društvenim mrežama je Interaktivni studio (iSTUDIO), a o utjecaju društvenih mreža na poslovanje razgovarali smo sa suosnivačem tvrtke Danielom Ackermannom koji iznosi neočekivan podatak: “Hrvatska je među najrazvijenijim zemljama u Europi po pitanju prisutnosti brandova na Facebooku. Primjerice, Austrija ima preko 2.2 milijuna aktivnih korisnika na Facebooku te je najveća stranica ona Bipina sa 180.000 fanova. Hrvatska koja ima samo 1.3 milijuna aktivnih korisnika ima šest stranica većih od 150.000 fanova dok je najveća ona od 24sata s više od 300.000 fanova. Slično je i s Facebook aplikacijama kao i u drugim zemljama”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Super nacin za promociju istudia a da nista pametnog ne kazete bar usput. I usput budi receno, njihove cijene za male tvrtke su tako dobro prilagodene malim poduzetnicima da pocetna cijena ponude koju sam ja dobila ide od 17 tisuca kuna na vise…ovaj gazda si je neki rod sa dragim nasim slavkom linicem kad bi nam derao kozu sa ledja.
Uključite se u raspravu