Telekom Metronet radi svoj pandanu Appleovog App Storea i Googleovog Android Marketa ali isključivo za tvrtke i obrte doznaje Poslovni dnevnik. Sanjin Katinić, član Uprave za tehniku kaže da će se tržnica aplikacijama zvati Metronet Cloud Market a trenutno je u fazi testiranja.“Ovu uslugu zasad koristi sedam malih i srednjih tvrtki a u ponudi im je pet aplikacija koje su razvile domaće IT tvrtke dok nam je cilj dodatno proširiti ponudu aplikacija te Cloud Market otvoriti za naših 3000 poslovnih korisnika”, kaže Katinić.
Softver za javne nabave
Pojašnjava da Metronetova trgovina aplikacijama omogućuje da softver unajme prema potrebi, na mjesec dana ili više, te je jednako tako i plaćaju, znači isključivo po korištenju. “U tehničkom smislu tvrtka mora imati samo računalo, internetski preglednik i vezu na internet dok su same aplikacije smještene u Metronetovom podatkovnom centru”, kaže Katinić. U Hrvatskoj je nešto slično za mobilne uređaje već razvio Vipnet, koji svoje aplikacije za kontrolu radnog vremena te nadzor vozila prodaje kao posebne usluge, dok u fiksnim komunikacijama takvu uslugu zasad ne nudi niti jedan operater. Poslovni dnevnik je prije mjesec dana otkrio da Hrvatski telekom radi na sličnom projektu, Appli centru, čije se predstavljanje očekuje u lipnju. Izvršni direktor za IT u Metronetu Zdenko Vrdoljak kaže da su ostvarili vrlo dobru suradnju s domaćim softverskim tvrtkama poput PBK Partnera koji su razvili softversku uslugu MyOffice.hr i varaždinskom Evolvom koja je razvila Time Management sustav.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ne razumijem zašto razvijaju nešto što već postoji. tu usluga ima google i microsoft live besplatno!
Ako Metronet stvarno namjerava ici u retail aplikacija onda su ili bedasti ili ocajni. Nisu razvili mrezu do kraja, imaju slabu utilizaciju kapaciteta koji imaju i sada bi isli u nesto trece? Da mi je vidjeti business plan i strategiju koja je ustanovljena i koja govori u prilog ove nove bedastoce… Morali bi shvatiti da posluju na nedereguliranom telekom trzictu u siromasnoj zemlji koja ima samo lokalne firme koje ne koriste obilej podataka. Neka kopiraju neku od aktivnosti telefonice i to je sve sto mogu. Aplikacije ili content neka ostave mega telekom firmama koje ni same nisu u tome uspjele cak ni CoCoMo u Japanu ….
Uključite se u raspravu