FOTO: Mesoprerada pokazala kako se nastavlja tradicija svinjokolje i najavila širenje maloprodajne mreže

Autor: Marta Duić , 14. prosinac 2021. u 13:17

Mesoprerada, slatinska tvrtka sa stogodišnjem iskustvom organizirala je Tradicijsku slavonsku svinjokolju.

U Kućancima, slavonskom mjestu nedaleko od Donjeg Miholjca provjerili smo ima li još svinjokolja, nastavlja li se tradicija i danas ili je ipak sve promijenjeno od ulaska u EU. Kako proizvoditi tradicijske proizvode s domaćim mesom, s domaćih farmi doznali smo na prvoj tradicijskoj Slavonskoj svinjokolji koju je organizirala tvrtka Mesoprerada.

“Ova je svinja bila teška 270 kilograma, a tajna dobre svinjokolje osim u naravno domaćem mesu je i u dobrom nožu i preradi. Noževe koje koristim već godinama naslijedio sam od djeda, stari su više od 40 godina i ručno su rađeni”, otkrio je Siniša Crnčan dok je odvajao meso za pripremu kobasica, kulena i kulenovih seki.

Tom smo prigodom od Denisa Matijevića, vlasnika Mesoprerade, slatinske tvrtke sa stogodišnjim iskustvom saznali kako šire maloprodajnu mrežu.

“Tijekom 2020. godine Mesoprerada je počela širenje svoje maloprodajne mreže kroz novi, moderni koncept mesnice u kojem se prodaje lokalno, domaće meso. Plan tvrtke je nastaviti širiti svoju maloprodaju, a uskoro bi svoje prodajno mjesto Mesoprerada trebala otvoriti i u Zagrebu. U novoj mesnici će se potrošačima ponuditi proizvode iz ekstenzivne proizvodnje, budući da potrošači sve više traže domaće, kvalitetno meso, a sve su traženije i prerađevine poput kulena, čvaraka, kulenove seke, kobasica…”, kaže Matijević.

Matijević je na imanju Kućanci za specijalizirane novinare iz sektora poljoprivrede organizirao prvu promotivnu „Tradicijsku slavonsku svinjokolju“, kako bi se i kroz ovu, hrvatsku tradiciju, promovirala i pokazala važnost domaće proizvodnja mesa i vrhunskih hrvatskih proizvoda, što je važan smjer da se sačuva domaća proizvodnja mesa i domaća mesna industrija.

“Kvaliteta i sigurnost nikad nisu bili važniji, a upravo je to nešto na čemu radimo u Mesopreradi. U mesnicama je uvijek svježe meso iz domaćeg uzgoja, a imamo već desetak mesnica u Slavoniji. Plan je daljnje širenje maloprodaje, dok sa našim kooperantima razvijamo koncept proizvodnje domaćeg mesa. Smatramo da je za Hrvatsku važno, uz intenzivnu proizvodnju, revitalizirati te razvijati i ekstenzivno stočarstvo, posebice u svinjogojstvu, kako bi očuvali ruralna područja što bi ljudima osiguralo dodatni prihod, a u konačnici bi potrošači imali još bolju kvalitetu mesa”, ističe Matijević.

Inače, Mesoprerada je tvrtka sa stogodišnjem tradicijom, koja se danas razvija u suvremenu mesnu industriju sa stotinjak zaposlenih. Proizvodnja se temelji na svježem svinjskom i junećem mesu te asortimanu visokokvalitetnih suhomesnatih i polutrajnih proizvoda. Kapacitet klaonice je 50.000 svinja i 3.000 junadi, te proizvodnja 500 tona prerađevina na godišnjoj razini. U proizvodnji tvrtka koristi domaću sirovinu većinom s područja Slavonije, čime jamči najbolje proizvode, koje distribuira kroz mrežu vlastitih maloprodaja, maloprodajne trgovačke lance, izvozna tržišta i HoReCa kupce. Mesoprerada je 2020. godine započela proces poslovnog restrukturiranja kao nužne pretpostavke za efikasan rast poslovanja i razvoj društva. Promijenjena je vlasnička struktura tvrtke te je pokrenut novi ciklus poslovanja, temeljen na novoj strategiji koja će u narednim godinama učvrstiti tržišnu poziciju društva kao mesne industrije koja kupcima garantira visokokvalitetne mesne proizvode, proizvedene po tradicionalnim recepturama i metodama.

“Glavna konkurentska prednost Mesoprerade je da se zbog svoje veličine brzo prilagođava potrebama tržišta, a isto tako osigurava kontinuitet, kvalitetu i sljedivost. Dugoročan odnos s kupcima i prepoznatljiva kvaliteta, motiv su za stvaranje novih proizvoda spravljenih po stoljetnim recepturama, koji zadovoljavaju ukuse svih generacija”, poručuju za kraj iz Mesoprerade.

Komentirajte prvi

New Report

Close