Nakon temeljite obnove, još je jedna atraktivna istarska destinacija minuloga vikenda primila prve goste. Riječ je o rovinjskom Crvenom otoku i hotelu “Istra” u koji je Maistra d.d. uložila 185 milijuna kuna od ukupno 575 milijuna investiranih ove godine u poboljšanje ponude objekata i naselja u Rovinju i Vrsaru. Maistra d.d. kao jedna od vodećih turističkih kompanija u Hrvatskoj uspješno ostvaruje strateški plan razvoja svoga turističkog proizvoda za razdoblje 2005.-2009. godine unutar kojeg ukupna vrijednost investicija iznosi 2,2 milijarde kuna.
Plava zastava
Realizacija strateškog plana započela je u 2005. godini, a u 2006. intenzivirala se ulaganjima u četiri kapitalna projekta: hotel Eden i hotel Istra u Rovinju te u netom otvoreno Turističko naselje Belvedere i apartmane Naturističkog parka Koversada u Vrsaru. Hotel Istra izgrađen je 1969. nakon čega je obnavljan 1985. i 1999. godine. Ovogodišnjom investicijom hotel s dosadašnje tri zvjezdice postaje moderno dizajnirani hotel vrhunskih sadržaja i usluge s četiri zvjezdice. Udaljen je desetak minuta vožnje brodom od središta Rovinja, a smješten je na otočiću Sv. Andrija koji je cijeli pješačka zona. Ondje osim hotelskoga kompleksa i starog dvorca nema drugih građevina. Na samom otoku uređene su plaže čiji visoki standard kvalitete već niz godina jamči mađunarodno priznanje Plava zastava. Novu vizuru i dizajn hotela koji odiše jednostavnošću linija skladno se stapajući s okolišem potpisuje renomirani zagrebački arhitekt profesor Marijan Hržić. Hotel raspolaže s 326 moderno opremljenih “inteligentnih soba” ukupnoga kapaciteta 707 kreveta. Minulog vikenda hotel je bio u cijelosti popunjen gostima iz Rusije, Velike Britanije, Njemačke, Italije i Austrije.
“Glavna atrakcija i najveća novost ponude hotela Istra nakon otvorenja koncem srpnja postat će wellness centar, jedan od najvećih u Hrvatskoj s površinom od 1600 četvormih metara. Izgrađen na temu mediteranskog vrta u svojim ugodnim opuštajućim prostorima, bazenima, raznolikim saunama, blagotvornim mirisima aroma terapija, sportskim ili opuštajućim masažama i uz široku paletu vrhunskih kozmetičkih proizvoda i tretmana omogućit će jedinstveni wellness doživljaj, posebno u pred i posezoni”, rekla nam je direktorica marketinga i prodaje Gordana Zagorec. Budući da je hotel Istra u razdoblju visoke sezone prvenstveno namijenjen obiteljskom odmoru, njegova je usluga u tom periodu prilagođena potrebama obitelji, pa nudi posebno kreirane programe za djecu svih uzrasta, organizirano čuvanje djece (babysitting), cjelodnevne animacijske programe uz vanjski i unutarnji dječji zabavni park, sportsko rekreativne aktivnosti te internetski kutak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu