Zagrebački proizvođač softvera za postprodaju i logistiku, tvrtka Maidea, čiji je prihod lani porastao za više od trećine, rast u ovoj godini planira održati jačim nastupom na stranim sajmovima i pozicioniranjem na globalnom SMB tržištu.
Maidea je objavila da je u ponedjeljak na CeBIT-u u Njemačkoj predstavila svoje novo rješenje ServiceApp SMB, pojednostavljenu verziju softvera za upravljanje postprodajom kojim cilja manje tvrtke. Matija Matijevac, osnivač i direktor tvrtke Maidea kaže da je odlazak na najveći europski IT sajam za njih prekretnica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu