'Okusi sve jezike' najnovija je marketinška kampanja Podravke i škole za strane jezike grupe Lingua.
"Svaki Podravkin potrošač koji kupi 100 kuna vrijedne proizvode dobiva 1.100 kuna vrijedan paket za online učenje stranih jezika. Podravka je kao najveća i najznačajnija hrvatska prehrambena kompanija uvijek znala prepoznati trenutak. Mi kao kompanija želimo poticati naše potrošače i na potrošnju, ali i da više uče strane jezike", rekao je prilikom predstavljanja kampanje predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.kakav šupljak, pa to doista ne vrijedi komentirati, na to ne padaju ni gladna djeca u tanzaniji.
sad ostaje samo čekati kad će podravka tresnuti da se više ne digne. o
tkako postoji hrvatska industrija nikad tvrtke nisu vodili politički komesari, u najgorem slučaju imali su ured u kome su ljenčarili i nije im padalo na pamet miješati se u stručne poslove.
U načelu pozitivna stvar no ovo “online učenje” nije mi jasno i sigurno ne vrijedi 1.100 kn!? jer toliko košta normalan tečaj jezika. Online učenja ima i besplatnih…100 kn Podravkinih proizvoda su Vegeta i par teglica povrća,toliko su skupi
Uključite se u raspravu