Tvrtka HŽ Infrastruktura (HŽI), koja upravlja hrvatskim željezničkim prugama, ju restrukturiranju je koje bi joj trebalo omogućiti dugoročnu financijsku stabilnost i efikasnije poslovanje. Ulaskom u EU otvorila se i velika prilika za korištenje novca iz Bruxellesa za obnovu i ulaganje u infrastrukturu koju ova tvrtka uvelike koristi. Kakva situacija je trenutno na željeznicama i što se može očekivati u narednom razdoblju, razgovaramo s Ivanom Kršićem, predsjednikom Uprave HŽ Infrastrukture.
Kako napreduju radovi na pruzi Dugo Selo – Križevci?
Radovi na ovom trenutno najvećem građevinskom projektu u Hrvatskoj vrijednom 1,25 milijardi kuna napreduju prema planu. S radovima se započelo u srpnju prošle godine, a zbog vremenskih uvjeta u siječnju radovi su izvođeni sa smanjenim intenzitetom, no sada su se aktivnosti ponovno intenzivirale. Ono što slijedi je faza posebne regulacije prometa. Konkretno to znači da će putnici na pojedinim relacijama između Dugog Sela, Vrbovca i Križevaca umjesto vlakom biti prevoženi autobusima. No, vjerujemo kako će javnost i putnici imati razumijevanja za ove privremene mjere jer će završetkom projekta putovanje vlakom na ovoj relaciji biti znatno ugodnije i brže. Uz već spomenutu obnovu postojećeg i izgradnju drugog kolosijeka, projektom je obuhvaćeno i niz drugih velikih građevinskih zahvata. Izvodit će se veće rekonstrukcije postojećih kolodvora Dugo Selo, Vrbovec i Križevci, a izgradit će se novi kolodvor Gradec. Uz rekonstrukciju sedam postojećih, gradi se i šest novih mostova dok će 17 željezničko cestovnih prijelaza biti zamijenjeno s 12 križanja u dvije razine, a dva pješačka prijelaza zamijenit će novi pothodnici.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nu poštenjačine! Kojem sindikatu se moramo javit ako želimo dobit posao? Da li ćete nakon izgradnje i modernizacije pruga zaposliti još barem 1000 ljudi?
misliš zbog likvidnosti?, neće pelješki ili zavidovići će ga spasit
osim ako prije toga Viadukt ne vrisne.
a sve ukazuje na to.
Vidi se da nemaš ojma, pogledaj tko gradi postojeću željeznicu, i vidi iz koje firme Kršić dolazi, pa
ćeš znati da Hdel ima izuzetne šanse a nikakvi Viadukt , iako imam Viaduktove dionice
Uključite se u raspravu