Preko Lure i Dukata pa sve do vlastitog brenda Aurelia koji sada drži oko 50 posto tržišta svježe tjestenine u Hrvatskoj. Tako bi ukratko izgledao put uspjeha zagrebačke tvrtke Naše klasje koja je pokrenuta 2001. godine. Direktor i vlasnik Zdravko Šimunić za ulazak u posao proizvodnje svježe tjestenine, odlučio se kaže nakon što se zasitio starog posla. Prije se bavio uvozom i distribucijom roba.“Tu se može zaraditi, kupite za kunu, za kunu i dvadeset prodate pa ako stignete sve naplatiti, onda imate novca. Nakon nekog vremena mi je postalo monotono i htio sam raditi nešto kreativno što će me ispuniti i na što ću biti ponosan”, kaže Šimunić. Dodaje da je znao da se želi baviti proizvodnjom u prehrani, no za proizvodnju svježih tjestenina i sirovina za pekarstvo odlučio se zbog vjere da upravo te male niše nose određenu perspektivu. Danas ukupno 28 zaposlenika radi u dvije tvornice. Jedna, ona zagrebačka, bavi se proizvodnjom tijesta, dok pogon u Jakovlju proizvodi sirovine za pekarstvo. “Danas se o svježoj tjestenini ne može više govoriti kao o niši nego kao o kategoriji, iz jednostavnog razloga što se danas ti proizvodi nalaze u svim trgovinama, pa i u najmanjim trgovinama ćete naći dvije tri vrećice svježe tjestenine”, kaže Šimunić.
Suradnja s Lurom i Dukatom
Agronom po struci, Šimunić je prvotno svoju malu tvrtku povezao 2003. godine s Lurom i njihovim brendom ‘Brzo i fino’, kasnije Dukatom. Kaže u toj suradnji svatko je radio ono u čemu je najbolji. “Mi smo radili razvoj, proizvodnju i nabavu. Oni prodaju, distribuciju i promociju. Nama je to omogućilo da se maksimalno skoncentriramo na pitanje kvalitete proizvoda, a njima je to dalo mogućnost proširenja portfolia, bez napora ulaska i investicije u proizvodnju svježe tjestenine”, govori Šimunić. Navodi kako je to odličan primjer suradnje velikog i malog poduzetnika te kako bi ovakvih primjera trebalo biti više jer je samostalni ulazak malog proizvođača u prodaju izuzetno zahtjevan i skup proces. Apelira na vlasti da pokrenu više mogućnosti ovakve suradnje jer bi donijelo više koristi od današnjih poticajnih sredstava.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu