Komunikacijski laboratorij predstavio jedinstvenu uslugu na regionalnom tržištu

Autor: Poslovni.hr , 28. ožujak 2022. u 11:36
Manuela Šola / Foto: PD

U partnerstvu s njemačkom agencijom Ewald & Rössing, predstavlja Crisis Simulation.

Komunikacijski laboratorij, jedna od vodećih hrvatskih agencija za odnose s javnošću, u partnerstvu s njemačkom agencijom Ewald & Rössing, predstavlja Crisis Simulation (www.crisissimulation.eu), jedinstvenu uslugu na regionalnom tržištu koja može pomoći organizacijama u uspješnom upravljanju kriznim situacijama i procjeni timova za pripremljenost na krizu.

„Kao agencija s dugogodišnjim iskustvom na tržištu, svjesni smo reputacijskog i poslovnog rizika koji predstavlja svaka kriza, bila ona uzrokovana internim ili eksternim faktorima. Kvalitetno upravljanje krizom počinje u fazama planiranja, identifikacijom potencijalnih problema te mogućim ishodima kako bi se minimizirala šteta i negativne posljedice za dionike i organizaciju. Simulacija krize i vježbanje fiktivnih scenarija mogu pripremiti organizacije za uspješno upravljanje krizom. Jer nije pitanje hoće li se kriza dogoditi, nego kad će se dogoditi i koliko uspješno će organizacija upravljati njome. Usluga Crisis Simulation namijenjena je organizacijama koje i u vrijeme neočekivanih, iznimno zahtjevnih i neizvjesnih situacija žele postupati odgovorno prema svim svojim javnostima i zaštititi svoje poslovanje“, rekla je Manuela Šola, direktorica agencije Komunikacijski laboratorij ističe

Pogađa sve industrije

Zanimljiv je podatak da se čak 50 posto kriza događa u FMCG i farmaceutskoj industriji. Dodatno, prema podacima Instituta za krizni menadžment, oko četvrtinu kriza u svijetu izazivaju zaposlenici i članovi organizacije.

Prema Izvješću o globalnim rizicima za 2022. godinu Svjetskog ekonomskog foruma na prvo je mjesto kratkoročnih prijetnji stavilo ekološke prijetnje uzrokovane ekstremnim vremenskim uvjetima koji nas i sada sve više pogađaju. Sve su češći i cyber napadi, koji su se prošle godine događali svakih 11 sekundi. Sve to pokazuje kako nijedna industrija nije imuna na potencijalnu krizu.

Kome je namijenjen i kako izgleda trening ?

Crisis Simualtion namijenjen je svima koji se žele što kvalitetnije pripremiti za uspješno upravljanje krizom; prvenstveno je koristan top menadžmentu, komunikacijskim stručnjacima i donositeljima odluka. Trening je ujedno i alat za procjenu i spremnost tima na upravljanje krizom kao i provjeru funkcionalnosti postojećeg priručnika za krizne situacije.

Iako većina organizacija i danas pripremu za kriznu situaciju doživljava kao luksuz koji podrazumijeva dodatno vrijeme, novac i angažman, jedna od prednosti ovog treninga jest da ne oduzima puno vremena. U relativno kratkom periodu od par sati pruža pojedincima i timovima mogućnost uvida u načine nošenja s neočekivanim, kriznim i stresnim situacijama. Na kraju procesa, korisnici dobivaju detaljan izvještaj u kojem se analizira učinak treninga s obzirom na postavljene ciljeve te se jasno definiraju prednosti i slabosti tima te područja na kojima postoji prostor za razvoj.

Komentirajte prvi

New Report

Close