Primjeri dvaju uspješnih hrvatskih izvoznika, tvrtki Končar i Altpro živi su dokaz da su sajmovi unatoč modernim kanalima komunikacije i dalje presudni za sklapanje poslova koji će tvrtkama osigurati izvoz. Pritom nije loše povezivati se u nacinalnim nastupima sa strukovnim udrugama ili Hrvatskom gospodarskom komorom, ali i tražiti opcije za samostalno izlaganja ako se radi o specifičnim proizvodima koje na specijaliziranim sajmovima nude ove dvije tvrtke koje su se svojim primjerima predstavile na konferenciji o ulozi sajmova u jačanju izvoza.
Konferenciju su u petak u Hotelu Westin organizirali poslovni časopis Suvremena trgovina i CBBS, konzultantsko-lobistička tvrtka iz Zagreba, u suradnji s njemačkom Zakladom Konrad Adenauer Stiftung i Zagrebačkom inicijativom. .
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu