Otkako je Vlada RH usvojila Strategiju razvoja ženskog poduzetništva, različite su se institucije uključile u promociju i provedbu strategije.
Pomalo iznenađuje zanimanje koje državne institucije i različite nevladine organizacije i asocijacije žena pokazuju za provedbu mjera iz strategije. A opet s druge strane možda je upravo to što je strategija prvi put definirala smjerove politika i mjera za razvoj ženskog poduzetništva dalo dodatni poticaj ženama poduzetnicama i njihovim asocijacijama da se jače angažiraju i porade na promociji ženskog poduzetništva te pokušaju sustavnije rješavati i utjecati na postojeće prepreke vezane za ovu poduzetničku populaciju. A žensko je poduzetništvo doista opterećeno različitim preprekama, što onima koje muče i njihove muške kolege (nelikvidnost, težak pristup financijama, složen regulatorni okvir, siva ekonomija i dr.), što onima specifičnim, vezanim općenito uz karakteristike ženskog poduzetništva (nedovoljna podrška društva u organizaciji obiteljskog života, tradicionalna shvaćanja o ulozi žena, otežan pristup znanjima i vještinama i dr.).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu